ראשי הערים החליטו: סגר על שכונות ברמלה ולוד

לוד, הסגר על שכונות גני יער וס״ח בלוד ייכנס לתוקפו החל מהיום למשך שבוע. ההסגר על השכונות פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום יימשך עד ליום שלישי הבא ויוסר בהתאם לירידה בתחלואה. ברמלה, סגר יוטל על שכונת עמישב ברמלה מהיום

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/20 10:07 יז בתמוז התשפ

ראשי הערים החליטו: סגר על שכונות ברמלה ולוד
רחובות ירושלים בסגר, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לאחר שהדיון בוועדת השרים לא הסתיים עם החלטה, ראשי הערים של לוד ורמלה הודיעו על הטלת סגרים על שכונות בעיר.

בלוד, הסגר על שכונות גני יער וס״ח בלוד ייכנס לתוקפו החל מהיום למשך שבוע. ההסגר על השכונות פרדס שניר, הרכבת ונווה שלום יימשך עד ליום שלישי הבא ויוסר בהתאם לירידה בתחלואה.

ברמלה, סגר יוטל על שכונת עמישב ברמלה מהיום. "בעקבות התפשטות נגיף קורונה, ובהמשך לשיחות שלי עם פרופסור גרוטו המשנה למנכל משרד הבריאות והערכת מצב לגבי התחלואה ברמלה החלטנו בעצה אחת לסגור את שכונת עמישב (אגש) החל ממחר", כתב ראש העיר, מיכאל ויידל, אמש.

אמש (ד') ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות עם שר הבריאות אדלשטיין וראש המל״ל בה דנו על נתוני התחלואה במוקדים שונים לקראת הכרזה על אזור מוגבל. ראש הממשלה הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מייד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות. הערים בהן הממשלה שוקלת סגר בדרגות שונות הן: מודיעין עלית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה. בחלק מהערים מדובר בשכונות, בחלק בסגר מלא.