השר פרץ: נקים מרכז מידע בהר הזיתים

השר לענייני ירושלים ומורשת רפי פרץ בסיור בהר הזיתים: ״נקים כאן מרכז מידע לסיורים וטיולים באזור - כל פיתוח באזור הוא התשובה הראויה לירדנים״

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 17:22 טו בתמוז התשפ

השר פרץ: נקים מרכז מידע בהר הזיתים
השר רפי פרץ, צילום: יח"צ

במסגרת סיוריו לפיתוח ובנייה של אתרי מורשת ברחבי הארץ, ביקר היום (ג׳) שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ בהר הזיתים בירושלים. לסיור התלוו הרב הלל הורוביץ, הרב צוריאל קריספיל מנכ״ל מועצת בתי העלמין, אייל חיימובסקי מנכ״ל הרל״י והדרג המקצועי במשרדו. במהלך הסיור השר הגיע גם לקברם של הרב קוק, מנחם בגין וש״י עגנון. 

בתצפית בהר הזיתים אמר השר: ״כחלק מתכנית העבודה שהנחתי את המשרד, אנחנו נפתח אתרי מורשת בכל מקום בארץ. כאן על הר הזיתים, מקום בו התהלכו אבותינו, מקום בו הנביאים שלנו התנבאו על ירושלים, אני אומר נשקיע ונפתח עוד ועוד. סיורים רבים יוצאים מכאן, ובקרוב נקים פה מרכז מידע שיסייע לקבוצות ולתיירים שיגיעו לאזור״.

הרב פרץ בסיור

הרב פרץ בסיורצילום: יח"צ

השר התייחס לגינוי שירדן שלחה על העבודות בכותל המערבי ואמר, ״האחיזה שלנו בירושלים באה לידי ביטוי גם בהשקעה בתחום התיירותי באזורים האלו. כל פיתוח באזור הוא התשובה הראויה לירדנים ולכל אלו שמערערים על ריבונותינו בעיר. אנו נרשת את האזור במצלמות, נתקין עוד תאורה, ונהפוך את האזור לנגיש מבחינה תיירותית לכל אדם. יש כאן היסטוריה ומורשת שכל אדם בישראל ובעולם צריכים להתחבר אליהם״.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן