מירי רגב בטקס באשקלון: "אני משתתפת בטקס בניגוד להנחיות "

על אף ההנחיה כי קיימת הגבלה על התקהלות עד 20 איש, שרת התחבורה נכחה בטקס טקס חנוכת מחלף אשקלון צפון. האירוע מקומם גם בשל הפרת ההנחיות וגם שבזמן משבר כלכלי משרד התחבורה מוציא כ-200,000 ש״ח על האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 13:31 טו בתמוז התשפ

מירי רגב בטקס באשקלון: "אני משתתפת בטקס בניגוד להנחיות "
מירי רגב, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

היום (ג') נערך טקס השקת המחלף הצפוני החדש באשקלון, האירוע נערך בנוכחות שרת התחבורה מירי רגב. אלא שהאירוע עורר כעס בקרב הציבור משתי סיבות: האחת הוא עצם קיומו של האירוע, שנחגג בצורה ראוותנית הכולל מזון איכותי ויקר, הגברה והופעה של זמר. גורמים מעריכים כי עלות האירוע הוא כ-200,000 שקלים, על חשבון המשרד, וכל זאת בזמן משבר כלכלי חמור.

אך בעוד הסיבה הראשונה עוד ניתנת לפרשנות, הסיבה השנייה מכעיסה גם היא, במיוחד לאור העובדה כי השרה התייחסה אליה בעצמה. האירוע הכיל למעלה מ-20 איש ולכן אינו עומדבהנחיות אותן העבירה הממשלה עצמה. מירי רגב אמרה בתחילת נאומה בטקס: "אני משתתפת בטקס בניגוד להנחיות משרד הבריאות. בפעם הבאה נקפיד יותר".

עוד הוסיפה השרה: "אנחנו נמצאים לא בדיוק במגבלות שמשרד הבריאות הנחה. אנחנו צריכים להיות מצומצמים יותר. נכון שאנחנו בשטח פתוח, אבל צריך להיות פחות ופחות אנשים. בפעם הבא אני אוודא שהדברים האלה קורים. אין דרך אחרת. צריך לשמור על הבריאות וההנחיות". מודעות השרה לבעיה רק מגדילה את הביקורת הציבורית כנגד שרי הממשלה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן