נתניהו קיים דיון לפתרון המשבר הכלכלי

ראש הממשלה קיים התייעצות כלכלית על רקע התפשטות נגיף הקורונה. נכחו: נגיד בנק ישראל לשעבר פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון, מ"מ מנכ״ל משרד רה״מ רונן פרץ, ובכירים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/20 16:18 טו בתמוז התשפ

נתניהו קיים דיון לפתרון המשבר הכלכלי
נתניהו בדיון, צילום: תקשורת ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הבוקר (ג') דיון כלכלי בהשתתפות נגיד בנק ישראל לשעבר פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון, מ"מ מנכ״ל משרד רה״מ רונן פרץ, פרופ׳ צבי אקשטיין, פרופ׳ אורי חפץ וגורמים נוספים. בהמשך היום יקיים ראש הממשלה נתניהו התייעצויות כלכליות נוספות.

נציין, כי שר האוצר ישראל כץ לא נכח בדיונים, ולעומת זאת אתמול דווח כי ח"כ ניר ברקת, אשר יועד לפני הבחירות להיות שר האוצר, נפגש עם נתניהו והציג לו את תכניתו להצלת מקומות העבודה וההתמודדות עם המשבר הכלכלי.

נוסיף, כי בין שר האוצר ישראל כץ, לבין ח"כ ניר ברקת שורר מתיחות רבה, בעיקר של ביקורתו הרבה של ברקת על אופן ניהול המשבר על ידי משרד האוצר בימים האחרונים, וטענותיו כי אין תכנית מסודרת להתמודדות עם אחוזי האבטלה הגבוהים והנזק לעסקים הבינוניים והקטנים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן