יוסי דגן תוקף: "הססנות נתניהו מזמינה את הלחצים מהבית הלבן"

ה-1 ליולי: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, תוקף את נתניהו: "ההססנות שלו היא זו שמזמינה את ההתנגדויות מארה"ב, ליכוד זה לא לחכות להנחיות מהבית הלבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/20 09:00 ט בתמוז התשפ

יוסי דגן תוקף: "הססנות נתניהו מזמינה את הלחצים מהבית הלבן"
יוסי דגן, צילום: שריה דיאמנט

הראשון ליולי הגיע הריבונות לא: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אומר הבוקר כי הוא חושש מאיבוד ההזדמנות היסטורית להחלת ריבונות על מרחבי ההתיישבות ביהודה ושומרון וכי ההססנות של נתניהו היא זו שמזמינה את ההתנגדויות של האמריקאים, האירופים ושאר המתנגדים.

"בגין החיל ריבונות על רמת הגולן ביום אחד, העביר שלוש קריאות בכנסת ולא נתן לאף אחד הזדמנות בכלל להתנגד לתכנית שלו, לצערי עם ראש הממשלה נתניהו זה לא כך. אנחנו שומעים כבר שנה וחצי על הריבונות מבלי שקורים דברים בשטח, היום הזה הפך לפארסה אחת גדולה" אמר דגן. 

בנוסף ציין כי דגן כי הוא חבר ליכוד וכי הוא בחר בנתניהו בכל שלוש מערכות הבחירות האחרונות, וציפה יחד עם תושבי יהודה ושומרון והציבור הרחב בארץ לקיום ההבטחה של ראש הממשלה "ליכוד זה ריבונות מלאה, ליכוד זה לא לחכות להנחיות מהבית הלבן, ראש הממשלה נבחר שלוש פעמים בשנים האחרונות על בסיס הריבונות, אני דורש מנתניהו לממש את הבטחותיו" 

דגן אמר כי הדבר היחיד שמאיים על המשך שלטון המחנה הלאומי בראשות נתניהו הוא ריבונות "ישראבלוף", "אני אומר את זה בחשש כי אני רוצה את המשך השלטון הזה צריך להדגיש, מסמוס הריבונות או תכנית ריבונות ישראבלוף כאילו סמלית, או תכנית שלבית ארוכה מאוד עלולה להביא לפירוק המחנה הלאומי" 

דגן סיכם כי הוא פועל למעלה מ-7 שנים בנושא יחד עם חברים נוספים ובראשם יהודית קצובר ונדיה מטר שהקימו את תנועת הריבונות והמכנה המשותף הוא בדיוק שכל אותם אנשים שפעלו והעלו את זה לסדר היום בשעה שרוב הפוליטיקאים אמרו שזה הזוי לדבר על ריבונות הם עכשיו אותם האנשים שמציבים גם את הקווים האדומים כי מאותה סיבה שהם רוצים שתהיה ריבונות לשמור על ישראל הם רוצים ריבונות בלי שתפגע בבניין ארץ ישראל, אני אומר לראש הממשלה, חזק ואמץ, תהיה בגין, החל ריבונות מלאה עוד היום. ריבונות אמיתית על כל היישובים על כל אתרי התנך על כל הצירים והכבישים, ולא ריבונות ישראבלוף"
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן