תפוצות בגוש עציון | השרה ינקלביץ' : "חלק מארץ אבותינו"

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' בסיור במועצה האזורית גוש עציון: "כאן ברור לנו מדוע גוש עציון הוא  נכס בטחוני ואסטרטגי למדינת ישראל. גוש עציון יחד עם כל יהודה ושומרון הם חלק מארץ אבותינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/20 16:19 ח בתמוז התשפ

תפוצות בגוש עציון | השרה ינקלביץ' : "חלק מארץ אבותינו"
השרה ינקלביץ' עם ראש המועצה, צילום: דוברות המועצה האזורית גוש עציון

שרת התפוצות עומר ינקלביץ' התארחה היום (א') לסיור היכרות ועבודה במועצה האזורית גוש עציון. היום נפתח במכינת בני עקיבא העולמית- קול עמי, בשיתוף הסוכנות היהודית, בה לומדים כ-100 חניכים וחניכות ויש לה כ-1,000 בוגרים שחלקם התגייסו לצה"ל והשתלבו בחברה וחלקם שבו להיות שגרירים של ישראל בתפוצות.

בהמשך היום המשיכה השרה וצוותה לחיזיון במרכז מורשת גוש עציון שמספר את סיפור הקמת המדינה והשיבה לגוש עציון ישראל. לאחר מכן נפגשה לישיבת עבודה עם ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן. 

שרת התפוצות, ח"כ עומר ינקלביץ אמרה בתצפית על כל גוש עציון: "כאן ברור לנו מדוע גוש עציון הוא נכס ביטחוני ואסטרטגי למדינת ישראל. אך בראש ובראשונה ולפני הכל חשוב לומר שגוש עציון יחד עם כל יהודה ושומרון הם חלק מארץ אבותינו. בגוש עציון התרחשו חלקים גדולים מסיפורי התנך: האבות, דוד המלך, נביאים, מצביאים, חשמונאים, לוחמי בר-כוכבא ועוד. הציבור בישראל צריך להוקיר את המתיישבים כאן".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר בסיום היום: "שמחנו לארח בגוש עציון את חברתנו השרה עומר ינקלביץ' ולפגוש שרה קשובה שמכירה את התחום ובאה לעבוד קשה למען מדינת ישראל. אנו מאמינים שבקרוב נראה את פירות שיתופי הפעולה. 
מאחלים לשרה הצלחה רבה בשליחותה הציבורית ושבפעם הבאה שניפגש גוש עציון היה חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל"