הרב קנוהל מאשר לראשונה לאתר כיפה:דוידי פרל לא הסכים להגיע לפורום תקנה

בעקבות מכתבו שעורר ביקורת, מסביר הרב קנוהל שפורום תקנה לא שייך לסיפור: "רוצים לעשות מפורום תקנה קציצות אז מכניסים אותו לצלחת שלא שייכת אליו"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 19/09/16 13:54 טז באלול התשעו

הרב קנוהל מאשר לראשונה לאתר כיפה:דוידי פרל לא הסכים להגיע לפורום תקנה
ויקיפדיה, צילום: ויקיפדיה

חבר פורום תקנה, והרב של כפר עציון מודה לראשונה בשיחה עם כיפה שהמתלוננת הגיעה לפורום תקנה והגישה את תלונתה על ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל. כמו כן מאשר הרב קנוהל כי דוידי פרל סרב להתייצב בפני פורום תקנה כדי להשיב לטענות.

אחרי מספר ימים בהם פורום תקנה סרב לאשר או להכחיש את הפרסום של כתב ערוץ 10, רועי שרון שחשף את הסיפור, מאשר חבר פורום תקנה את הפרטים של הפרסום. פרל עצמו, בהודעה שפרסם לחברי מליאת גוש עציון אישר רק את קיומו של החוזה שנחתם בינו לבין המתלוננת".

התלונה על פרל הגיעה לפורום תקנה?

"היא הגיעה אבל הוא לא הסכים לדון ולכן הדיון לא היה בפורום תקנה בכלל. רועי שרון טוען שהיא פנתה לפורום תקנה, דוידי לא הסכים לדון עם פורום תקנה ולא היה דיון. אחר כך הם סגרו דברים בין עורכי דין. בכל תלונה שיש לפורום תקנה, תמיד מזמינים גם את הצד השני לדבר וכאן זה לא קרה".

"רועי שרון טוען שהייתה פנייה לפורום תקנה? אז תשאלו אותו מה הוא יודע ולא אותי. זה לא שייך לפורום תקנה. כשלפורום תקנה יש סיפור שהוא עומד מאחוריו אז הוא עומד מאחוריו בריש גלי. תיזכרי בסיפור של מוטי אלון".

גם בסיפור של מוטי אלון לקח המון זמן מרגע התלונה עד שפורום תקנה התייצב מבחינה תקשורתית מאחורי המקרה.

"נכון כי כשהוא ראה לנכון לפרסם הוא פירסם, הוא לא עובד לפי התקשורת אלא לפי צרכי עם ישראל. פורום תקנה לא מפרסם דברים בציבור אלא אם הוא רואה סכנה בציבור לאנשים- הוא מפרסם. אבל פה זו לא שאלה. פורום תקנה לא קשור לזה".

מכתב כמו שלך לא פוגע באמינות של הפורום?

"לא פוגע באף אחד, המכתב מבקש מאנשים להנמיך להבות ולהניח לזה. כי גם אם אנשים קילקלו- הם עשו תיקון במקרה הזה. צריך להניח לזה כי זה רק לשון הרע במיטבה בערב ראש השנה. רק מזיקים, גם למתלוננת וגם לדוידי ולמשפחתו".

הביקורת הציבורית סביב פורום תקנה היא שנערך לדוידי משפט שדה, המכתב שלך לא מחליש את הפורום עוד יותר?

"פורום תקנה מוכנים לסבול את כל הקללות, ביקורות וניאצות. שיכתבו דברים רעים על הפורום אבל לא על אנשים ומשפחות. לא להרוס משפחות. תעזבו את האנשים שקשורים לסיפור הזה כי אתם רק הורגים אותם, לשון הרע הורגת. מישהו עוד חס ושלום ישלח יד בנפשו. על פורום תקנה תכתבו מה שאתם רוצים. אנחנו אוהבים שמשמיצים אותנו".

"גם רועי שרון כתב שהסיפור בכלל לא היה בפורום תקנה. תניחו לפורום. הוא לא שייך לזה, אין טעם לערב אותו בסיפור" אומר הרב אלישיב קנוהל לכיפה בתגובה למכתב שלו שמסתובב בשעות האחרונות ברשת וגורר ביקורת רבה. "זה סיפור של גוש עציון ולא של הפורום. אל תקשרו. רוצים לעשות מפורום תקנה קציצות אז מכניסים אותו לצלחת שלא שייכת אליו".

הרב קנוהל פירסם מכתב לתושבי גוש עציון בו הוא טוען שפרשת ההטרדה המינית של ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, היא לשון הרע "מחמת הספק וחוסר התלונה וחוסר היכולת להוכיח שום דבר אני חושב שאין לנו כציבור שום זכות מוסרית לקרוא לדוידי להתפטר באמצע הקדנציה. זהו 'משפט שדה' ולא משפט צדק!!" כתב הרב קנוהל. המכתב הועלה לרשתות החברתיות ותגובות נזעמות הופנה כלפי קנוהל. בתגובה לכיפה אומר קנוהל כי פורום תקנה לא קשור למקרה של פרל וכי אין הוכחות ברורות בעניין.