הרב בני לאו: "מצטרף לזועקים לשחרר את מדינת ישראל מנתניהו וחבר מרעיו"

הרב בני לאו מצטרף למחאה נגד ראש הממשלה נתניהו, בשל מעצרו של תא"ל במיל' אמיר השכל: "הניסיון להחתים את אמיר על הרחקה מירושלים כתנאי לשחרור ממעצר הוא גס ורע כמיטב המסורת הדיקטטורית בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/06/20 22:38 ה בתמוז התשפ

הרב בני לאו: "מצטרף לזועקים לשחרר את מדינת ישראל מנתניהו וחבר מרעיו"
הרב בני לאו, צילום: כיפה

"לשחרר את ישראל מראש הממשלה הציני והמושחת". כך כותב הערב (מוצ"ש) הרב בני לאו, לשעבר רב בית הכנסת רמב"ן בירושלים, ומי שעומד בראש מיזם לימוד התנ"ך 929.

הרב לאו כותב כי הוא הצטרף למחאה המכונה 'מחאת הדגלים השחורים' נגד ראש הממשלה נתניהו, בשל מעצרו של תא"ל במיל' אמיר השכל, לשעבר ראש להק כוח אדם בחיל האוויר, בהפגנה מול בית ראש הממשלה אמש, והמחאה שהתעוררה בעקבות המעצר.

קצין בכיר נעצר בהפגנה, מחאות על מעצרו ברחבי הארץ

"כבר שנים שלא השתתפתי בהפגנה", כתב הרב לאו בפוסט בפייסבוק. "ולא שלא היו סיבות. אמיר השכל, תת אלוף במילואים וחבר יקר כבר שנים מנסה להוציא איתו למחאה כנגד שחיתות שלטונית שהלכה וגברה.
למה לא הצטרפתי? כנראה פחדתי שיפגעו לי בתקציבים, שהשלטון הציני יתנכר למפעלים שלי. אבל זהו. הערב זה נגמר. הניסיון להחתים את אמיר על הרחקה מירושלים כתנאי לשחרור ממעצר הוא גס ורע כמיטב המסורת הדיקטטורית בעולם".

הרב לאו מסביר כי הוא מצטרף למחאה: "החל מהערב אני מצטרף אל אמיר ואל אלפי הזועקים מדם ליבם לשחרר את ישראל מראש הממשלה הציני נתניהו וחבר מרעיו. ולוואי שאנשים דתיים ירשו לעצמם להצטרף למלחמה הזו על דמותה של המדינה היהודית והדמוקרטית שלנו".