הרב רפי פרץ: "ייצוג של הציונות הדתית במועצות הדתיות הוא מטרה עליונה"

הבית היהודי פועלים לגיבוש הרכבים למועצות הדתיות בכל רחבי הארץ, מטרה נוספת היא לשלב מספר רב ככל האפשר של נשים בהרכבי המועצות הדתיות. הרב אלי בן דהן: "נזכה לחזק את החיבור בין התורה ובין מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/20 10:47 ד בתמוז התשפ

הרב רפי פרץ: "ייצוג של הציונות הדתית במועצות הדתיות הוא מטרה עליונה"
צילום: ללא

לאחר שתי פגישות עבודה שערכה הועדה לקידום נציגי הבית היהודי במועצות הדתיות, דבר שפורסם כאן לראשונה, ולאחר שוועדת המשנה נפגשה עם גורמים מקצועיים המעורים בתהליך הארצי, נפגשו אתמול, יו"ר הועדה ולשעבר סגן שר הדתות, הרב אלי בן דהן וניר אורבך, מנכ"ל הבית היהודי עם שר ירושלים ויו"ר הבית היהודי, הרב רפי פרץ על מנת לעדכן ולקבל החלטות לגבי המשך התהליך. 

בבית היהודי צופים כי בעבודה מקצועית, מדודה ונכונה, ניתן יהיה לשמור על כוחה של הציונות הדתית במועצות הדתיות ברחבי הארץ ואף להעמיק את המעורבות במקומות חדשים בהם לא הייתה נציגות בעבר. הועדה מתעתדת לעבוד בשיתוף פעולה עם תנועת אמונה ועם ארגונים נוספים בציונות הדתית על מנת לשלב מספר רב ככל האפשר של נשים בהרכבי המועצות הדתיות. 

יו"ר הבית היהודי, שר ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ: "למועצות הדתיות יש השפעה על שירותי הדת המקומיים, אך יותר מכך,  זה חלק מזהותנו כמפלגה המחברת בין חיי מעשה לחיי תורה. ייצוג משמעותי של הציונות הדתית במועצות הדתיות הוא מטרה עליונה שלנו ונעשה ככל שנוכל על מנת שהייצוג הזה יהיה קיים בכל הארץ".

יו"ר הועדה, סגן שר הדתות לשעבר, הרב אלי בן דהן: "הציונות הדתית היא שותפה מרכזית בחיי התורה בארץ ישראל. בעז"ה בשיתוף פעולה עם כל נציגנו נזכה לחזק את החיבור בין התורה ובין מדינת ישראל".