יהודה וקסמן ז"ל: "הוא בחר בחיים - חינך לתורה ולאהבת העם והארץ"

בכירים ברחבי הארץ שלחו דברי ניחומים והספד למשפחת וקסמן על פטירת האב יהודה, אביו של החייל נחשון וקסמן ז"ל. ראש הממשלה נתניהו: "בשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 14:16 ג בתמוז התשפ

יהודה וקסמן ז"ל: "הוא בחר בחיים - חינך לתורה ולאהבת העם והארץ"
יהודה וקסמן, צילום: Gershon Elinson/Flash90

מוקדם יותר היום הלך לעולמו יהודה וקסמן, אביו של החייל החטוף נחשון וקסמן הי"ד שנחטף ונרצח בידי החמאס לפני 26 שנים. יהודה הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה, בן 73 היה במותו הותיר אישה וששה ילדים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח דברי ניחומים: "שמעתי בצער על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז״ל שנחטף ונרצח בידי מחבלים ב-1994. אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים - חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ. בשמי, בשם רעייתי שרה ובשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

שר החוץ גבי אשכנזי: "קיבלתי בצער רב את הידיעה על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז״ל שנחטף ונרצח על ידי מחבלים בני בליעל במהלך מבצע החילוץ לשחרורו. הכרתי את משפחת וקסמן ופגשתי את אביו, יהודה ז"ל. גיליתי אדם מיוחד, מחנך, אוהב שלום והארץ. תנחומיי לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".

שרת התחבורה מירי רגב שלחה דברי ניחומים למשפחה:"תנחומיי הכנים למשפחת וקסמן על פטירת הרב יהודה וקסמן ז״ל אביו של נחשון ז״ל שהיווה בדרכו ובהתמודדותו עם השכול השראה לרבים. יהי זכרו ברוך".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "הצטערתי לשמוע על פטירתו של יהודה וקסמן.  יהודה חי חיים של נתינה ופעולה אין סופית למען אחדות. זכיתי להכיר את יהודה בחייו והחל מהימים בהם הוא חיבר עם שלם סביב תפילה לשלום בנו נחשון ז"ל. במשך השנים הוא בחר להקדיש את חייו למען חיבורים, יצירה ועשיית טוב. תנחומיי למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

איילת שקד כתבה: "היום הלך לעולמו אדם יקר. אדם שחווה טרגדיה קשה מנשוא כששכל לפני 26 שנים את בנו החייל נחשון וקסמן ז״ל לאחר שנחטף ונרצח בדם קר בידי מחבלים. יהודה היה איש צנוע עם נשמה גדולה. שולחת תנחומים וחיבוק חם למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן