כתב אישום הוגש היום נגד המחבל שהרג את עמית בן יגאל

הפרקליטות הצבאית הגישה היום כתב אישום נגד נזמי אבו-בכר שהשליך אבן לעבר החייל וגרם למותו. אביו של עמית: "אנחנו הולכים לתבוע עונש אחד למחבל – והוא מאסר עולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/20 11:49 ג בתמוז התשפ

כתב אישום הוגש היום נגד המחבל שהרג את עמית בן יגאל
עמית בן יגאל ז"ל, צילום: דובר צה"ל

חודש וחצי בלבד מאז נהרג סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל בידי ממחבל שהשליך אבן לעבר החייל וגרם למותו. הפרקליטות הצבאית תגיש היום (ה') כתב אישום נגד המחבל נזמי אבו-בכר, שהודה במעשה לאחר חקירה. אביו של הלוחם, ברוך בן יגאל הגיב על הדברים: " אנחנו הולכים לתבוע עונש אחד למחבל והוא מאסר עולם, לא פחות מזה. הוא לקח לך את החיים ויימק בכלא. זה מסע ארוך, אבל יש לנו סבלנות. אני אהיה עם אצבע על הדופק".

https://www.facebook.com/baruch.yigal/posts/10157029175571106

עוד אמר האב: "בסוף הוא ישלם את המחיר של גזר דין של מאסר עולם. אנחנו במדינת חוק, פועלים לפי בית משפט ורק הוא מחליט. אני מקבל את ההכרעה ובטוח שבית המשפט יסתכל לי בעיניים וידע את הסיפור, מה שהאיש הזה עשה. הוא ישלם על זה. אני אוהב אותך 'בוגי נוגי' שלי, הוא יקבל מאסר עולם".

לפני שלושה שבועות דווח כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל, נעצר המחבל  נזמי אבו בכר, בן 49 מהכפר יעבד. מספר ימים אחר כך לוחמי צה"ל מיפו את ביתו של המחבל במטרה לבחון את האפשרות להרוס אותו.