לוויה ב - LIVE: יתאפשרו שידורי לוויות ללא תשלום

חברה קדישא תל אביב תאפשר למשפחות ולמכרי הנפטרים לצפות בלוויות בשידור אינטרנטי בזמן אמת, ללא תשלום. אברהם מנלה, מנכ"ל חברה קדישא תל אביב-יפו והמחוז: "עלינו לעשות הכל כדי להפחית ככל הניתן מצער המשפחות האבלות ולהעניק כבוד אחרון לנפטרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/20 10:18 כה בסיון התשפ

לוויה ב - LIVE: יתאפשרו שידורי לוויות ללא תשלום
בית עלמין, צילום: פלאש 90. דוד כהן

יוזמה חדשה של חברה קדישא תל אביב-יפו והמחוז תאפשר למשפחות ולמוקירי הנפטרים לצפות מעתה בלוויה מביתם, בארץ ובעולם, בעקבות הנחיות משרד הבריאות המגבילות מספר המשתתפים בלוויות.

חברה קדישא תל אביב -יפו והמחוז, מאגדת בתוכה קרוב לששים רשויות מקומיות והיא גוף הקבורה הגדול ביותר בארץ ובעולם. בחודשים האחרונים התקינה החברה מצלמות ברחבות ההספדים בבתי העלמין והעניקה גישה חופשית למשפחות הנפטרים על מנת שתוכלנה להעביר את הקישור לצפייה לכל מי שנבצר ממנו להגיע ללוויה, בארץ ובעולם, כמובן - ללא תשלום.

לצורך השירות הוקם אתר מיוחד, נרכשו מצלמות באיכות גבוהה ונסללו קווי תקשורת שיאפשרו צפייה רבת-משתתפים ללא תקלות מכל מחשב ביתי או מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

אברהם מנלה, מנכ"ל חברה קדישא תל אביב-יפו: "אנחנו כאן בשביל הנפטרים - אבל לא פחות מכך, עבור המשפחות שאיבדו את יקיריהן. השמירה על החיים היא כמובן המטרה הראשונה, אבל במקביל עלינו לעשות הכל כדי להפחית ככל הניתן מצער המשפחות האבלות ולאפשר להן לחלוק כבוד ליקיריהן ולהשתתף בפרידה מהם".

מנלה הוסיף, "שידור ההספדים בזמן אמת הוא צו השעה, ואני קורא לציבור לעשות בו שימוש לכבוד הנפטרים - ולמען המשפחות. אנחנו בודקים את אפשרות השידור כבר חודשים רבים אך החלטנו להקדים את ההעלאה האויר, ולבצע זאת ללא תשלום, כדי להעניק למשפחות את השירות הטוב"