הורי אושרי אסולין: "לא הייתה לו קורונה"

אסולין בן ה-26 הלך לעולמו הלילה לאחר מאבק ממושך על חייו בבית החולים שיבא. בתחילה נטען כי נפטר עקב סיבוכים רפואיים והדבקה של נגיף הקורונה, אלא שהוריו טוענים אחרת: "4 בדיקות שנעשו לו חזרו עם תוצאה שלילית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 12:48 כג בסיון התשפ

הורי אושרי אסולין: "לא הייתה לו קורונה"
ארכיון, צילום: shutterstock

אושרי אסולין בן ה-26 מכפר סבא נפטר אמש (א') בית החולים שיבא דיווח כי הוא נפטר מסיבוך של נגיף הקורונה. נכון לרגע זה אסולין נחשב לנפטר הצעיר ביותר בישראל מנגיף הקורונה והפך לקרבן ה-301 של הנגיף בארץ. אלא שהוריו של אושרי טוענים אחרת: " "הוא כלל לא היה חולה, 4 בדיקות שנעשו לו חזרו עם תוצאה שלילית" ברשת ב' התראיינה אמו רחל ואמרה: ""זה לא סיבוך, היה שם כשל מסוים".

עוד אמרה האם: "אושרי לא הרגיש טוב במוצאי שבת, הוא לא נשם טוב. הוא אמר שהוא לא מצליח לנשום. אמרתי לרופאים שהוא צהוב, ושמו לו מנשים קטן. הייתה לו פריחה וחוסר טעם בפה. הוא רק הקיא, לא אכל ולא שתה. הוא אמר שהוא לא מרגיש טוב, והאחיות אמרו שביום ראשון בבוקר יגיעו רופאים. ביום ראשון שאלתי אותו איך הוא מרגיש והוא אמר לי 'ברוך השם, הבדיקה שלילית'". 

היא מגיבה גם לטענת בית החולים שאמרו: "כבר עם הגעתו לבית החולים הוא נמצא חיובי, ההידרדרות במצבו הייתה תופעה נדירה אך מוכרת של המחלה". לדברי רחל: "זה לא סיבוך, היה שם כשל מסוים. סגרו את מחלקת פנימית ג' והעבירו אותו. ההעברה הזו, של רבע שעה - היו שם אחים ואחיות שכנראה לא ידעו לעשות את ההעברה נכון. ברגע שהכניסו אותו לחדר מסוים כל המדדים ירדו. אני צעקתי וביקשתי שיחזירו את החשמל. הוא קורס, הכל יורד. הם אמרו שהם יקראו לרופאים. הרופאים התחילו להחיות את אושרי שפגעו לא בראש. הילד בכלל לא חי, היה לו מוות מוחי. עשו לו בדיקה שמאשרת את המוות המוחי. אין פה קורונה".  

אסולין ז"ל היה בעברו חייל מצטיין, לאחר השירות החל תהליך של חזרה בתשובה במסגרת חסידות ברסלב, היה פעיל בקרב החוזרים בתושבה ואף העביר שיעורי תורה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן