לאחר סיבוכים של חודשיים: נפטר חולה הקורונה הצעיר בארץ

אושרי אסולין בן ה-26 נפטר מנגיף הקורונה לאחר מאבק ממושך בנגיף שהוביל לסיבוכים רבים. אסולין היה חייל מצטיין בעברו ולאחר השירות החל בתהליך חזרה בתשובה. ראש עיריית כפר סבא ספד: "היה צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/20 07:32 כג בסיון התשפ

לאחר סיבוכים של חודשיים: נפטר חולה הקורונה הצעיר בארץ
ארכיון, צילום: shutterstock

אושרי אסולין בן ה-26 מכפר סבא נפטר אמש (א') מסיבוך של נגיף הקורונה, בבית החולים שיבא. אסולין נחשב לנפטר הצעיר ביותר בישראל, והפך לקרבן ה-301 של נגיף הקורונה. אסולין אושפז בבית החולים לפני יותר מחודש במצב קשה עקב סיבוך נדיר בשריר הלב. הוא הורדם והונשם, ובמהלך האשפוז הוא עבר כמה החייאות, ואתמול נפטר מסיבוכי המחלה. הלווייתו התקיימה הלילה בבית העלמין פרדס חיים.

אסולין היה בעברו חייל מצטיין, לאחר השירות החל תהליך של חזרה בתשובה במסגרת חסידות ברסלב, היה פעיל בקרב החוזרים בתושבה ואף העביר שיעורי תורה. ראש העיר כפר סבא, רפי סער, הספיד אותו: "התבשרנו בצער רב וביגון קודר על פטירתו של אושרי אסולין בן עירנו, שחייו נגדעו והוא רק בן 26 במותו. אושרי היקר, צעיר חייכן ומלא חיים ושמחה, נפטר לאחר שנדבק בנגיף הקורונה לפני מספר שבועות ובתום מאבק קשה במחלה. אני שולח מכאן בשמי ובשם כל תושבות ותושבי העיר חיבוק חם ואת תנחומי הכנים לכל בני המשפחה היקרה. נחמה משמיים. יהי זכרו ברוך".

על פי עדכוני משרד הבריאות מאמש בישראל יש  3,380 חולים 'פעילים', כשביממה האחרונה דווח על 12 בני אדם שהחלימו מהנגיף. בסך הכל נדבקו בישראל עד כה 19,055 בני אדם, מתוכם החלימו עד היום 15,375.