נתניהו מחפש תירוץ לבחירות? "החתונה הזו תיגמר מהר מאוד"

האם ראש הממשלה מחפש דרך לפרק את השותפות עם כחול לבן? "נתניהו מנסה למצוא את התזמון לפרוץ לבחירות. ייתכן שהתקציב הקרוב ייתן לו את ההזדמנות". נתניהו בתגובה: "שקר מכוער"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 21:28 כב בסיון התשפ

נתניהו מחפש תירוץ לבחירות? "החתונה הזו תיגמר מהר מאוד"
נתניהו וגנץ, צילום: אלכס קולומויסקי, פלאש90

האם ממשלת הרוטציה של הליכוד וכחול לבן תחזיק מעמד הרבה פחות זמן מהצפוי, וכבר בחודשים הקרובים נלך לבחירות? על פי דיווח הערב (א') בחדשות 12, ראש הממשלה נתניהו מבקש "לפרק את החבילה" עם כחול לבן, ומחפש תירוץ להגיע לבחירות. 

בכירים בליכוד טוענים כי "החתונה הזאת בינינו לבין כחול לבן תיגמר הרבה יותר ברבנות מאשר כולם חושבים. נתניהו מנסה למצוא את התזמון לפרוץ לבחירות. ייתכן שהתקציב הקרוב ייתן לו את ההזדמנות".

עוד נאמר בדיווח כי רעייתו ובנו של נתניהו, שרה ויאיר, לוחצים עליו שלא להמשיך את קיום הממשלה, ולפרק את השותפות עם כחול לבן, בין השאר מחשש שבג"ץ יפסוק נגד התואר "ראש הממשלה החליפי", מיד כשתתחיל תקופת הכהונה של גנץ ברוטציה.

יאיר נתניהו

יאיר נתניהו. לוחץ על אביו לפרק את הרוטציה?צילום: Gili Yaari/Flash90

בתגובה לאמור בכתבה פרסם ראש הממשלה ברשתות החברתיות הכחשה גורפת, בנוסף לטענה כי בערוץ 12 לא שיתפו את התגובה המלאה. בהודעת ראש הממשלה נאמר כי "‏כרגיל ערוץ התעמולה 12 משדר שקרים ומצנזר את התגובות שלנו. הם עושים זאת כל ערב בניגוד גמור לכל כלל של אתיקה עיתונאית. בושה וחרפה".

עוד נאמר בתגובה כי מדובר ב"שקר מכוער. בתקשורת מצאו דרך חדשה ומקורית להעליל על שרה ויאיר נתניהו עלילות שווא. מספיק להגיד את מילת הקסם ״בלפור״ כדי להכשיר כל מידע, מופרך ככל שיהיה, בלי צורך לגבות אותו בעובדות.
‏בזמן שהתקשורת עסוקה בלפגוע בבני משפחתו של ראש הממשלה, הוא עוסק מבוקר עד לילה במשימות הלאומיות המורכבות שעומדות בפני הממשלה הנוכחית, ביניהן: התמודדות עם משבר הקורונה ושמירה על חיי אזרחי ישראל, החזרת מקומות עבודה ויציאה לצמיחה כלכלית, ההכנות לקראת החלת הריבונות והבטחת ביטחון ישראל".