מנכ"ל משרד הבריאות החדש: "אמשיך להוביל את המאבק המקצועי במגיפת הקורונה"

פרופסור חזי לוי מונה באופן סופי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות ונשא דברי תודה לבחירה בו. כמו כן התחייב לפעול במאבק בקורונה: "אמשיך לעשות למען הבטחת שירותי בריאות ראויים וחומלים בכל התחומים למען מדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 13:50 כב בסיון התשפ

מנכ"ל משרד הבריאות החדש: "אמשיך להוביל את המאבק המקצועי במגיפת הקורונה"
המנכ"ל החדש חזי לוי, צילום: Uri Lenz / Flash90

הממשלה אישרה היום (א') את מינויו של פרופ' חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות ועוד מינויי מנכ"לים נוספים. לאחר בחירתו ברך לוי על ההחלטה למנותו לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות: "היום מוניתי על ידי ממשלת ישראל לשמש כמנכ"ל משרד הבריאות הבא. אני מקבל את התפקיד ביראת קודש ומודה לשר הבריאות, מר יולי אדלשטיין, על בחירתו בי. אני רוצה גם להודות לראש ממשלת ישראל ולשרי ממשלת ישראל שאישרו את מינוי לתפקיד רם זה".

לוי התייחס גם לתקופה הקשה אליה נכנס התמודדות משרד הבריאות מול נגיף הקורונה: "מדינת ישראל נתונה במאבק קשה ביותר נגד נגיף הקורונה, המשליך על כל אורחות חיי האזרחים במדינה. זאת פרט לבעיות נוספות הנמצאות לפתחנו בתחום הבריאות.אני אמשיך להוביל את המאבק המקצועי במגיפת הקורונה ואמשיך לעשות למען הבטחת שירותי בריאות ראויים וחומלים בכל התחומים למען מדינת ישראל".

לסיום ברך גם את קודמו בתפקיד, משה בר סימן טוב, המנכ"ל היוצא: "אני רוצה להודות למנכ״ל היוצא, משה בר סימן טוב, שפעל רבות למען הבריאות בכלל, ואשר הוביל באופן מקצועי ביותר את המאבק נגד הקורונה, בפרט.אני מודה לו בשם כל אזרחי מדינת ישראל ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו בכול אשר יבחר". 

שר הבריאות יולי אדלשטיין ברך את לוי על כניסתו לתפקיד: "פרופ' חזי לוי הוא בעל ניסיון רב ביותר במערכת הבריאות - בצה"ל, בבית חולים ובמשרד הבריאות. אני בטוח שהוא יהיה לי לעזר רב בהובלת המערכת בתקופה המאתגרת העומדת לפנינו, בייחוד בהתמודדות עם נגיף הקורונה.