נתניהו: "יש להדביר את נגע ההסתה - אין לו מקום בתוכנו"

ראש הממשלה מגבי למכתב האיום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון, ענת ברון: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד", לפיד : "האיום הוא תוצאה ישירה של ההסתה שמגיעה מנתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/20 12:27 כב בסיון התשפ

נתניהו: "יש להדביר את נגע ההסתה - אין לו מקום בתוכנו"
לפיד ונתניהו, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (א') בישיבת הממשלה למכתב האיום שנשלח לשופטת בית המשפט העליון, ענת ברון: "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד. רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה - אין לו מקום בקרבנו."

דבריו של ראש הממשלה מגיעים בעקבות האשמותיו של ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בתגובה לאיומים על שופטת בית המשפט עליון, לפיד אמר: "האיום על שופטת בית המשפט העליון הוא תוצאה ישירה של ההסתה שמגיעה מנתניהו. זה על שמו".

שהב"ט והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון, 'יש עתיד - תל"ם', כתב בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר:"עיתונאים לכלא, שופטים תחת איומים ואבטחה, יועמ״ש לממשלה תחת ״אש״, פרקליטות תחת ״אזהרה״, מפגינים וכתבים נעצרים ללא סיבה, משטרה ללא מפכ״ל ושב״ס ללא נציב. הנאשם מבלפור וסייעניו ממשיכים בהרס הדמוקרטיה ושלטון החוק. ארדואן כבר כאן - זה מסוכן!"