תקפו חניך בבן עקיבא בגלל קשריו עם בת

אב ואחיו תקפו חניך ומדריך בסניף בני עקיבא בבת ים. הרקע לאירוע: טענותיו של האב כנגד הפעילות המעורבת של הארגון וקשר טלפוני שנוצר בין בתו לבין החניך שהותקף

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/06/15 10:38 ו בתמוז התשעה

תקפו חניך בבן עקיבא בגלל קשריו עם בת
shutterstock, צילום: shutterstock

כתב אישום הוגש נגד אב ודוד של נערה בסניף של תנועת בני עקיבא בבת ים, האב שהתנגד לפעילותה של בתו בתנועה מעורבת זעם על קשר טלפוני שנוצר בינה ובין אחד החניכים, והביא אותו לתקוף ולאיים על הנער ולאיומים על שריפת הסניף, כך דווח ב'ידיעות השפלה'.

על פי כתב האישום, הנערה בת ה־16 יצרה קשר עם אחד החניכים בסניף בני עקיבא אך כאשר גילה האב שהנער העז להתקשר לבתו, עברה ההתנגדות לפסים אלימים. האב בן ה־48 הגיע עם אחיו בן ה־53, אף הוא מבת ים, לסניף בני עקיבא ברחוב 'מוכרי הסיגריות' ושניהם ביקשו לפגוש את הנער והחלו לאיים עליו.

הדוד אמר לו שאם לא יפסיק את הקשר עם אחייניתו, הוא יעקור את שתי עיניו. הוא אף איים עליו שאם יימשך הקשר בין השניים, הוא ישרוף את הסניף. נוסף על כך הוא גם תקף את הנער, תפס אותו בידיו ודחף אותו לקיר.

כאשר ניסה נער אחר להפריד ביניהם, תקף הדוד גם אותו, דחף אותו, בעט בו וגרם לו לפציעה קלה. לפי כתב האישום, באותן נסיבות או זמן קצר קודם לכן, תקף הדוד גם את אחד הבוגרים מסניף בני עקיבא שניסה להפריד בין הנצים.

למקום זומן שוטר והוא תחקר את הנוכחים, מה שלא הרתיע את האב שעל פי כתב האישום הוסיף לאיים על הקטין שאם לא יתרחק מבתו, הוא ימשיך ויפגע בו והוסיף כי "לא מעניינת אותי המשטרה".

על פי כתב האישום, זו לא ההתנגשות הראשונה של המשפחה עם סניף בני עקיבא, שלושה ימים לפני כן הגיע הדוד למקום, איים שישרוף את הסניף ואיים על פעילים בוגרים בסניף. את אחד מהם הוא תקף, הכה בראשו והעיף את הכיפה שלו. נגד האב והדוד הוגש כאמור כתב אישום, ובו הם מואשמים באיומים ובתקיפה, ועלולים לעמוד לפני עונש מאסר.

בתנועת בני עקיבא הגיבו: "אין תגובה"