תושבי גוש עציון: בשל בעיות תקציב - חיינו בסכנה

מאות מתושבי גוש עציון הפגינו מול משרד התחבורה בירושלים, במחאה על כך שהמשרד אינו משפר את התשתית בצומת הכניסה לאלעזר, שם נפצעה בתחילת השבוע נופר שמעון, תושבת הישוב

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/13 11:12 ד בכסלו התשעד

תושבי גוש עציון: בשל בעיות תקציב - חיינו בסכנה

מאות מתושבי גוש עציון ובפרט מהישוב אלעזר השתתפו אמש (ד‘) בהפגנת מחאה מול משרד התחבורה בירושלים. התושבים מחו על כך שמשרד התחבורה אינו משפר את התשתית בצומת הכניסה לאלעזר, שם כזכור נפצעה בתחילת השבוע נופר שמעון, תושבת הישוב.

נופר שמעון שמאז התאונה מאושפזת בבית חולים בירושלים במצב קשה מאוד נפצעה מפגיעת משאית בעת שחצתה את צומת הכניסה לישוב על כביש 60. תושבי הישוב בשיתוף עם המועצה האזורית גוש עציון מתריעים כבר תקופה ארוכה על כך שמבנה הצומת הנוכחי ותוואי הכביש מסוכנים הן להולכי רגל והן לנהגים הסובלים משדה ראיה מוגבל מאוד.

המועצה בשיתוף עם הישוב הובילה הליך תכנוני שמטרתו הצבת רמזור בצומת הכניסה לישוב, אך התקצוב לכך טרם ניתן ממשרד התחבורה, וראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל אף העלה את העניין ישירות בפני שר התחבורה בדרישה להכיר בצומתי הכניסה לישובים אלעזר ונוה דניאל על כביש 60 כמוקדי סיכון.

דוידי פרל, ראש המועצה האזורית גוש -עציון שהשתתף בהפגנה אמר: "ראשית אנו מתפללים לשלומה והחלמתה המהירה והשלמה של נופר. צר לנו מאוד כי הגענו אל הרגע הזה ועל העובדה שהיינו צריכים להגיע אליו. האם לא ניתן היה למנוע את האסון? הלא כבר תקופה שאנו מתריעים בפני הרשויות שהכביש והצומת מסוכנים ויש לבצע בהם עבודת תשתית מקיפה. אנו קוראים למשרד התחבורה להתחיל היום את העבודות בצומת".