תוך פחות מ-18 שעות היעד הושג: יותר מ-600 אלף ש"ח נאספו עבור יהודה הישראלי

עם ישראל המתוק: יהודה הישראלי נפצע קשה בצוק איתן ומאז נמצא בתהליך שיקום קשה וארוך. במשרד הביטחון מסרבים לממן את השיפוץ שנדרש בביתו, הגולשים התגייסו ותוך 18 שעות הושג היעד

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 03/06/16 12:15 כו באייר התשעו

תוך פחות מ-18 שעות היעד הושג: יותר מ-600 אלף ש"ח נאספו עבור יהודה הישראלי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

איך אמר הרצל ביטון כשהדליק משואה ביום העצמאות: "לכבוד עם ישראל שאין כמוהו בכל העולם".

פרויקט מימון המונים שנפתח לפני כ-18 שעות גייס את הסכום שהוצב כיעד, למעלה מ-600 אלף ש"ח מאלפי תורמים שהחליטו להתגייס לעזרתו של יהודה הישראלי שנפצע קשה מאד בצוק איתן ובמשרד הביטחון מסרבים להעביר לו את הכסף שנועד לשיפוץ בית הוריו כדי שיתאים לנכות שלו כיוון שהם מתגוררים בעפרה מעבר לקו הירוק בה אין תב"ע.

הודה הישראלי נפצע בשעה שיצא לאתר את סגן הדר גולדין הי"ד, שגופתו נחטפה למנהרות החמאס ולא הושבה עד היום. הוא נפצע מרסיס בראשו, היה חודשים ארוכים במצב של 'צמח' ורק לאחרונה הוא החל לתקשר עם הסביבה ואפילו לדבר קצת, אך מסע השיקום שלו עוד ארוך.

"מדובר פה לא בסיפור פוליטי. אין פה ימין או שמאל, דתיים או חילונים, אלא זה החייל של כולנו ואני קוראת לך לתת לו את הכבוד הראוי ואת הזכות לשיקום", קראה השבוע איריס הישראלי, אמו של יהודה לנתניהו רגע לפני ישיבת הממשלה מתוך תקווה שהממשלה תסייע למקרה מעורר הזעם של בנה אך בינתיים לא נעשה דבר.

סיפורו המקומם של הישראלי עורר זעם רב ובתנועת 'ישראל שלי' הרימו את הכפפה ופתחו בפרויקט מימון המונים על סך 600 אלף ש"ח כדי להקים את הרמפה שנדרשת כדי לאפשר את שיקומו של הישראלי בביתו. המוני הגולשים חיבקו את החייל הפצוע וכאמור תוך פחות מ-24 שעות נאסף סכום עתק של למעלה מ-600 אלף ש"ח.

בין התורמים הרבים אנשי תקשורת רבים כעמית סגל ואף פוליטיקאים, יו"ר המחנה הציוני, בוז'י הרצוג תרם אף הוא לקמפיין 1000 ש"ח וכתב: "רפואה שלמה, חזק חזק ותתחזק. מיצחק מיכל ורועי ומשפחת הרצוג".