שר החינוך מחרים פלאפונים

בנט הסכים לקיים פגישה עם פעילים במפלגה בתנאי שלא יהיו טלפונים סלולריים בתוך החדר ואיים: אם יודלף תוכן השיחה, לא יתקיימו פגישות נוספות

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 18/11/15 14:18 ו בכסלו התשעו

בהמשך לפרסומים ב'כיפה' על הצעת הנהלת הבית היהודי, לקיים בדיקות פוליגרף לחברי הסיעה - המלחמה במדליפים עולה שלב: נפתלי בנט לא מאשר הכנסת טלפונים סלולריים לפגישות עם פעילי המפלגה.

הדברים נשמעים על רקע פגישה שהתקיימה אתמול בין יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, לפעילים מרכזיים בבית היהודי בנושאים שעל הפרק. בתחילת הדיון דרש השר להוציא את המכשירים הסלולריים מהחדר והבהיר למשתתפים כי אם יודלף תוכן השיחה לתקשורת לא יתקיימו עוד פגישות עם פעילים.

בתוך כך, הבוקר מדווח עיתונאי גל"צ, עידו בנבג'י דברים שנאמרו במהלך הפגישה על ידי השר בנט, בהם הוא טוען כי הממשלה הנוכחית איננה ממשלת ימין. "כשראש הממשלה תומך במדינה פלסטינית - זו לא ממשלת ימין" ענה בנט לטענה שהושמעה כנגד הממשלה שלא בונה מספיק. "אתם מבקשים בנייה כאילו יש כאן בית יהודי עם 30 מנדטים ולא 8. שברנו את ההקפאה בירושלים וגרמתי לראש הממשלה לחזור בו מהצהרת הנסיגה החד צדדית", טען השר וביקש: "תנמיכו ציפיות למען ה'".

לאור העובדה שיו"ר המפלגה אסר כניסת מכשירים סלולריים בשילוב העובדה שתוכן ההדלפה מחמיא מאוד לשר בנט, ניחוש הגיוני יהיה כי "ההדלפה" הנוכחית, יצאה דווקא ממקורביו של השר או מהשר עצמו.

בשבוע שעבר פרסמנו שמנכ"ל הבית היהודי שוקל לבצע בדיקות פוליגרף למשתתפי ישיבות הסיעה, זאת בשל הדלפות סדרתיות מתוך הישיבות. הרעיון עלה לאחר שבשבועות האחרונים נשמעות טענות מצד חברי הכנסת של הבית היהודי, לפיהן בישיבות הסיעה לא דנים בנושאים רגישים וקריטיים, וכי ההחלטות כיצד תצביע הסיעה במליאה מתקבלות מבלי לקיים דיון מעמיק.