שרפת הענק בירושלים: הושגה שליטה על האש

שריפה משתוללת באזור שכונות עין כרם וקריית יובל. תושבים פונו מארבעה רחובות באזור. בשעה האחרונה הושגה שליטה על האש

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/06/14 17:29 כז בסיון התשעד

שרפת הענק בירושלים: הושגה שליטה על האש
אורי דיוויס - דוברות איחוד הצלה, צילום: אורי דיוויס - דוברות איחוד הצלה

שריפה גדולה משתוללת בשעות האחרונות בירושלים. באזור שכונות עין כרם וקריית יובל בעיר פרצה שריפת חורש גדולה המאיימת על בתים באזור. השריפה מאיימת להתפשט לכיוון בתים ומוזיאון 'יד ושם'. תושבי רחובות באזור פונו מבתיהם. לוחמי האש השתלטו השריפה שאיימה על מבני 'יד ושם'.

תושבים ברחובות שמריהו לוין, בלומנפלד, חביב והנטקה מדווחים כי מסוק משטרתי חג באוויר וקרא להם להתפנות מבתיהם. מד"א מדווחים על מספר נפגעים משאיפת עשן. חפ"ק משטרתי הוקם בהר הרצל ומתפעל את האירוע. בשעות האחרונות עבדו עשרות צוותי כיבוי לצד 6 מטוסים על כיבוי השריפה.

(צילום: אורי דיוויס - דוברות איחוד הצלה)

(צילום: אורי דיוויס - דוברות איחוד הצלה)

(צילום: משה מלכא - סוכנות הידיעות "חדשות 24")

(צילום: עמית ברק - סוכנות תצפית)

"אני וכוננים רבים של איחוד הצלה פועלים בשטח ועברנו בית בית בכדי לוודאות שאין דיירים שעלולים להיפגע, עד כה טיפלנו במספר נפגעים שסבלו מבעיות נשימה - נזק רב נגרם למספר רב של דירות בשכונת עין כרם, מדובר בשריפת חורש שהתפשטה וגרמה לבתים להתלקח ולעלות באש, צוותי כיבוי גדולים פועלים במקום בסיוע מטוסי כיבוי בנסיון להשתלט על האש, כוחות גדולים של המשטרה ועיריית ירושלים אף הם במקום", סיפר דביר עדני חובש איחוד הצלה

נחום ברנשטיין מפקד האירוע מטעם איחוד הצלה מסר: "עשרות חובשים מיחידת האופנולנסים של איחוד הצלה סניף ירושלים מאבטחים את פעילות הכבאים וערוכים לתת מענה רפואי במידה וידרשו, עד כה החובשים העניקו טיפול ל-5 נפגעים באורח קל כתוצאה מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן, מבחינתנו האירוע בעיצומו וכלל מתנדבי איחוד הצלה באיזור ירושלים והסביבה הונחו לעמוד בכוננות למתן מענה רפואי מהיר ומיידי בעת שיידרשו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן