שרון גל עוזב את הכנסת

האופוזיציה מייאשת? חבר כנסת שני מהאופוזיציה הודיע על התפטרותו מהכנסת ורצונו לחזור לתפקידיו הקודמים. חבר הכנסת שרון גל הודיע היום כי יעזוב את הכנסת בשל התחושה שמספסלי האופוזיציה הוא אינו משפיע כפי שחשב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/09/15 12:17 יח באלול התשעה

שרון גל עוזב את הכנסת
יחצ, צילום: יחצ

אחרי התפטרותו הבוקר של חבר הכנסת, הרב שי פירון, גם חבר הכנסת, שרון גל, ממפלגת 'ישראל ביתנו הודיע על התפטרותו מהכנסת. בהודעה שפרסם טען גל כי בחר לפרוש בשל ישיבתה של המפלגה באופוזיציה והתחושה שהוא אינו יכול לפעול משם.

"כמי שהיה עיתונאי בעל אג'נדה, ניתנה לי לפני הבחירות האחרונות הזדמנות לקדם אותה מתוך הכנסת כחלק מסיעת 'ישראל ביתנו'. שמחתי על ההזדמנות וניצלתי אותה בצורה המיטבית בעת כהונתי. יחד עם זאת אני חש כי במצב הנוכחי כחבר כנסת מן השורה בסיעת האופוזיציה דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה טובה יותר ומשהגעתי למסקנה זו החלטתי לעשות את הצעד כבר עכשיו", כתב גל.

הוא הודה ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן על האמון שנתן בו ולעמיתיו בסיעה ובכנסת. "אמשיך לתרום ולקדם את הדברים שאני מאמין שהם לטובת מדינת ישראל גם בהמשך הדרך", סיים גל.

גל שהיה לפני כניסתו לכנסת ה-20 איש טלוויזיה ורדיו צפוי ככל הנראה תוך זמן קצר לחזור לעולם התקשורת, בן היתר להגשת תוכנית כלכלית בערוץ 20