שלושה מתוך ארבעה בעימות לקראת הבחירות לראשות המועצה

הבחירות לראשות מועצת גוש עציון מתקרבות ובינתיים נערכו כבר שני עימותים ומשניהם נעדר ראש המועצה בפועל, משה סוויל שמסר: "המפגש לא תואם איתי מראש. אגיע לעימות הבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/17 11:26 ב בשבט התשעז

שלושה מתוך ארבעה בעימות לקראת הבחירות לראשות המועצה

אמש, בישוב הר גילה התקיים עימות שני בסדרה בין המתמודדים לראשות המועצה בגוש עציון, בהשתתפות שלושה מתוך ארבעה המועמדים לראשות המועצה בגוש עציון: משה ברניקר, שלמה נאמן ויצחק גרינוולד לעיניי תושבים מרחבי גוש עציון, בהנחייתו של ארז תדמור מגלי ישראל. נעדר מהעימות, ולא בפעם הראשונה, מ"מ ראש המועצה משה סוויל שהחליט לא להשתתף בעימות.

משה ברניקר המתמודד לראשות המועצה ציין: "אני מצר על כך שמ"מ ראש המועצה משה סוויל נמנע פעם אחר פעם להתייצב בעימותים. האווירה בין המתמודדים הייתה מכבדת וטובה והייתה הזדמנות להציג ולהציף נושאים בוערים שעל סדר היום. בהחלט הופתעתי מאי הגעתו של משה סוויל לעימות ואני מקווה שבעימותים הבאים תהיה לתושבי הגוש ההזדמנות לשאול על כל המועמדים בבחירות את השאלות המטרידות אותן".

שלמה נאמן מסר ל'כיפה' כי "העימותים מאפשר לתושבים לשמוע באופן בלתי אמצעי וישיר את המועמדים ואף להציג להם שאלות. מי שבורח מעימות ולא מגיע אליו, מפסיד את החוויה שבמפגש עם התושבים ואולי אף חושש להתמודד עם שאלות קשות. מנהיגות ציבור צריכה לדעת להישיר מבט לעיני הציבור ולהתמודד עם קושיות ואתגרים". נאמן הוסיף ואמר כי "לאחר שאבחר בע"ה , אני מתכוון לערוך חוגי בית גם לאחר הבחירות כדי לשמוע את ציפיות התושבים מהמועצה בראשותי".

סוויל פרסם את התייחסותו להיעדרות מהעימות בפוסט שפרסם אתמול (מוצ"ש) בדף הפייסבוק שלו: " מספר תושבים ארגנו בשבוע האחרון מספר עימותים בין המועמדים, מכיוון שהלו"ז שלי מאוד צפוף, אי תיאום מראש לא מאפשר לי להגיע לכל אחד מהם. במוצאי שבת הבא יתקיים אי״ה עימות באלון שבות. מפגש שתואם מראש ועל כן אצליח להגיע אליו בשמחה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן