שיפור במצבו של יהודה גליק: החל לתקשר עם קרוביו

שבוע לאחר ניסיון ההתנקשות, מצבו של יהודה גליק משתפר. בנו מספר כי הוא החל לתקשר וענה לשאלות בהנהונים. עם זאת, הוחלט להגביר את חומרי ההרדמה שלו בעקבות כאבים עזים

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 06/11/14 09:27 יג בחשון התשעה

שיפור במצבו של יהודה גליק: החל לתקשר עם קרוביו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

שבוע לאחר שיהודה גליק נפצע באורח קשה בניסיון ההתנקשות בחייו במרכז מורשת בגין בירושלים, הוא החל לתקשר עם קרוביו. חגי גליק, בנו של יהודה, סיפר כי "אבא ענה בהנהונים של 'כן' ו'לא' לשאלות אתמול בערב והבוקר", עם זאת, הוחלט להגביר את חומרי ההרדמה הניתנים לו בעקבות כאבים עזים מהם הוא סובל.

לפני מספר ימים עבר גליק ניתוח שלישי במספר בבית החולים שערי צדק, שהוגדר כהצלחה. בימים האחרונים בוצעו בו מספר ניתוחים והרופאים מספרים שמצבו משתפר והוא יישאר כפי הנראה עם נכות מינימלית ויוכל לחזור לתפקוד תקין. "סיימנו את הניתוח הרביעי שכלל שחזורים ותיקונים של פגיעות בטן וזה יאפשר לנו בימים הקרובים להתחיל להעיר אותו. אנו מאוד מקווים שבימים הקרובים יהיה אפשר לגמול אותו מהנשמה", אמר מנהל מחלקת כירורגיה בשערי צדק פרופסור פתחיה רייסמן ביום שני האחרון.

סגן מנהל בית החולים ד"ר עופר מרין סיפר כי "יש לו פגיעה די משמעותית, אני מקווה שהדברים האלה יסתדרו בזמן הקרוב. ככל שהזמן עובר הסכנה יורדת, יש לו מזל גדול", אמר ד"ר מרין וסיפר כי הוא צפוי להישאר עם נכות מינימלית. "ארבעת הכדורים שפילחו את גופו עברו ליד מקומות קריטיים, הייתה פגיעה בריאות, הייתה פגיעה ליד עמוד השדרה אבל לא נגרם נזק לעמוד השדרה. הוא כנראה יוכל לחזור לאורח חיים כמעט נורמלי, אך אנחנו לא מנסים לקפוץ עכשיו למסקנות", אמר.