שטבון לתקומה: הצטרפו למפלגתו של ישי

רגע אחרי שהתפלג מהבית היהודי, קורא ח"כ יוני שטבון לאנשי תקומה להפסיק את המגעים לאחדות עם הבית היהודי ולהצטרף אליו ואל אלי יש במפלגה החרד"לית. "יחד נישא את בשורת האחדות בין המגזרים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 17/12/14 12:34 כה בכסלו התשעה

שטבון לתקומה: הצטרפו למפלגתו של ישי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יוני שטבון מנסה למנוע את האחדות בין תקומה לבית היהודי. שטבון קורא באופן פומבי לאיחוד הלאומי לוותר על האחדות עם הבית היהודי ולהצטרף אליו ואל אלי ישי במפלגה החרד"לית.

"בואו הביתה למפלגת האחדות החדשה, והצטרפו לאלי ישי. מקומכם אתנו, יחד נישא את בשורת האחדות בין המגזרים, את הרווחה לפריפריה ולשכבות החלשות ואת ערכי התורה ומורשת ישראל"

הבוקר פורסם כי יו"ר ש"ס לשעבר אלי ישי ויו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל נפגשו אתמול (ג') לראשונה על מנת לדון בריצה משותפת בבחירות הקרובות. בין האיחוד הלאומי לישי מתנהלים מגעים כבר מספר שבועות, אך עד עתה ישי ואריאל לא נפגשו פנים מול פנים. במסגרת הפגישה אתמול דנו שני האישים בשאלת הריצה המשותפת. גורמים בשתי המפלגות מדווחים על התקדמות אך לא על פריצת דרך.

אחת מהבעיות המרכזיות שעומדות בפני תקומה בהצטרפות למפלגה החדשה היא בעובדה שחברת הכנסת אורית סטרוק לא תוכל להיות חברת כנסת במפלגה כזו, מכיוון שפטרונו של אלי ישי, הרב מאיר מזוז, קבע כי אין מקום לנשים במפלגה, ולא סביר שישי יצא נגד עמדתו.