שוב נאסר על פייגלין לעלות להר הבית

חבר הכנסת משה פייגלין לא הורשה להיכנס להר הבית בתואנה שאין כניסה לחברי כנסת. זאת למרות שאחמד טיבי נכנס להר

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 08/02/15 11:21 יט בשבט התשעה

שוב נאסר על פייגלין לעלות להר הבית
Shutterstock, צילום: Shutterstock

ח"כ משה פייגלין מקפיד לעלות מידי י"ט בחודש להר הבית לביקור. הבוקר כשהגיע כהרגלו וביקש להיכנס להר הוא נענה בסירוב של המשטרה

"הבוקר - י"ט שבט - הגעתי לשערי הר הבית וביקשתי לעלות. מפקד המשטרה במקום הודיע לי כי הכניסה לחברי כנסת אסורה", סיפר פייגלין ל'כיפה'.

פייגלין לא קיבל את רוע הגזירה וניסה להתווכח עם אנשי המשטרה במקום, "שאלתי את מפקד המשטרה מדוע הותרה כניסתו של ח"כ אחמד טיבי, נעניתי כי טיבי חמק פנימה מבלי ששמנו לב. למרות זאת כניסתי נמנעה ולא הורשתי להיכנס להר" סיפר פייגלין.

התנהלות המשטרה בנושא הר הבית מעוררת מחאה ביום חמישי האחרון נעצר הרב פרופסור יואל אליצור, תושב היישוב עופרה, בהר הבית כשחטאו היה שהשיב לקריאות של מוסלמיות שצעקו לעברו - 'אכן השם הוא האלוקים'. רק לאחר שעוכב במשך שעה ארוכה בנקודת המשטרה הסמוכה להר הבית הוא שוחרר ללא שנחקר. עם זאת, הרב סיפר כי קציני המשטרה הודיעו לו כי ידאגו להרחיקו מהר הבית באמצעות סעיף מיוחד הנמצא בסמכות המשטרה, אותו הסעיף באמצעותו הורחק בזמנו יהודה גליק מהר הבית.

"אמרתי בנושא כבר את כל מה שיש לומר ומכל זווית אפשרית, עכשיו הגיע הזמן שגם יעשו סוף סוף חשבון נפש שיביא למעשים ושיחול שינוי בבושה הזאת", סיכם פייגלין.