שדרן חרדי העליב את הרב סתיו בשידור חי: אתה לא רב

במהלך ויכוח אמר אבי מימרן, שדרן בכיר ברדיו קול חי, לרב סתיו כי אינו רב. בתגובה הרב סתיו טרק את הטלפון. בציונות הדתית זועמים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/08/15 22:04 כה באב התשעה

אבי מימרן, שדרן בכיר ברדיו קול חי, עלב בשידור חי ברב דוד סתיו, ראש ארגון צהר, ואחד הרבנים הבולטים בציונות הדתית.

במהלך ויכוח במהדורה המרכזית של הרדיו, בנוגע לנושא הגיור, על רקע הקמתם של בתי דין עצמאיים לגיור על ידי הרב סתיו ורבנים בכירים נוספים, עלב מימרן ברב סתיו, ואמר כי בדבריו יש דמגוגיה. הרב סתיו נפגע ואמר כי לא מקובל לומר לרב שהוא דמגוג. בתגובה אמר מימרן כי הוא לא רב. בתגובה הרב סתיו טרק את הטלפון.

האזינו לדברים:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/810201535769.mp3[/embed]

בציונות הדתית זועמים על הדברים שנאמרו בצורה חצופה ביותר לאחד הרבנים הבולטים של הציונות הדתית. בבני עקיבא הוציאו תגובה רשמית בו גינו את הדברים מכל וכל. "מחאה על פגיעה בכבוד תלמיד חכם!!! על חטא שחטאנו לפניך בזלזול", נכתב בדף הפייסבוק שלהם. "תנועת בני עקיבא מביעה בזאת מחאה חריפה על הפגיעה שפגע היום שדרן רדיו קול חי ברבה של העיר שהם הרב דוד סתיו. פגיעה שכזו היא פגיעה בתורה וביזוי תלמיד חכם ואין לה מקום בקרבנו!!!”.

אבי מימרן אמר בתגובה לדברים: "מי שהעניק לדוד סתיו את התואר ״רב״ היא הרבנות הראשית. היום דוד סתיו ורבנים נוספים קבעו שהרבנות היא לא הקובעת היחידה וכי אפשר לחלוק עליה ולהסתמך על פוסקים אחרים. נהגתי כמהו, וביטלתי את קביעת הרבנות הראשית שהגדירה אותו כ״רב״ והסתמכתי על פוסק אחר בשם מרן הרב עובדיה יוסף שהגדיר את דוד סתיו כאדם שמסוכן ליהדות".