שאול גולדשטיין מונה למנכ"ל רשות הטבע והגנים

הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של גולדשטיין. השר לאיכות הסביבה: "גולדשטיין יתרום רבות לקידום מטרותיה של רשות הטבע והגנים"

חדשות כיפה אורי פולק 18/12/11 12:13 כב בכסלו התשעב

שאול גולדשטיין מונה למנכ"ל רשות הטבע והגנים
יחצ, צילום: יחצ

שאול גולדשטיין, ראש מועצת גוש עציון לשעבר, מונה היום (א') לתפקיד מנכ״ל רשות הטבע והגנים, זאת לאחר שהממשלה אישרה פה אחד את מינויו. מינויו של גולדשטיין הוגש על ידי השר לאיכות הסביבה, גלעד ארדן, שציין כי גולדשטיין היה "מועמד בולט ויוצא דופן" וכי הוא "שמח על כניסתו לתפקיד כל כך משמעותי".

השר לאיכות הסביבה הוסיף כי הוא "בטוח שגולדשטיין יתרום רבות לקידום מטרותיה של רשות הטבע והגנים".

גולדשטיין (50), תושב היישוב נווה דניאל ובעל תואר שני במדיניות ציבורית מטעם האוניברסיטה העברית. הוא נחשב לאחד מאישי הציבור המרכזיים בציונות הדתית וחבר מפלגת הליכוד. גולדשטיין השתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף ובשנים האחרונות נבחר לשמש כראש המועצה האזורית גוש עציון. במסגרת תפקידו הוביל גולדשטיין שורה ארוכה של שינויים ומהפכות בניהול המועצה האזורית - בגינן זכה לאמון על ידי וועדת האיתור המיוחדת.

נזכיר כי לפני כחודשיים אישר נתניהו את מינויו של בנצי ליברמן, לשעבר ראש מנהלת "תנופה", לתפקיד ראש מנהל מקרקעי ישראל. ליברמן, כגולדשטיין, נחשב אף הוא לאיש ציבור משמעותי בציונות הדתית. לא מן הנמנע כי מינויים של השניים נועד לחזק את יחסיו של ראש הממשלה נתניהו עם הציבור הדתי לאומי.

שאול גולדשטיין מסר בתגובה למינויו כי "תפקיד מנכ"ל רשות הטבע והגנים הוא תפקיד מדהים, מאתגר, מרתק, ערכי מאוד ואני מקווה שהוא יצדיק את האמון שנתנו בי".