"רעננים" ו"נאמני תורה ועבודה" ישתפו פעולה לקירוב לבבות

חרף המאבק שהתנהל בין שתי התנועות בחודשים האחרונים הן צפויות לקחת חלק באירוע "תהלוכה של אהבה", צעדה מתל אבי לבני ברק שתעמוד בסימן ערבות הדדית בין הציבור החילוני לחרדי-דתי

חדשות כיפה אורי פולק 09/04/12 11:00 יז בניסן התשעב

"רעננים" ו"נאמני תורה ועבודה" ישתפו פעולה לקירוב לבבות

תנועות חברתיות בציונות הדתית וביניהן "רעננים" ו"נאמני תורה ועבודה", שאך זה התגוששו ביניהן במהלך החודשים האחרונים בעקבות קמפיין אידיאולוגי שהובילו "רעננים" בקריאה לניתוק מימון "נאמני תורה ועבודה" מהקרן החדשה לישראל, ישתתפו ביום רביעי הקרוב באירוע "תהלוכה של אהבה" - צעדה מתל אביב לבני ברק שתעמוד בסימן אהבת חינם וערבות הדדית בין הציבור החילוני לציבור החרדי בישראל.

יוזמי התהלוכה, ארגון "אנשי אמנה", הזמין את הציבור באמצעות הרשת החברתית פייסבוק לתהלוכה "בעד התקרבות, אהבת חינם, ערבות הדדית... בואו נזכיר לעצמנו, חילונים, דתיים וחרדים, שבעצם כולנו אחים". התהלוכה המתוכננת צפויה לצאת מאיצטדיון רמת גן ומארגניה קראו לציבור להקפיד על לבוש צנוע, מתוך התחשבות בתושבים והצועדים.

בתנועת "נאמני תורה ועבודה" ציינו כי "על אף כל המחלוקות והאתגרים בין הציבורים השונים, אנו רוצים להעביר מסר של אחדות ואהבה במקום שנאה. מחלוקת לשם שמיים, ולא כנגד". ב"רעננים" הדגישו כי "בפסח הזה אנחנו לא רק נדבר על אחדות אלא גם נראה אותה כלפי חוץ. בחג הפסח הפכנו לעם - לא עוד אוסף של אנשים פרטיים. לעם מאוחד הופכים באהבת אחים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן