רזי ברקאי: שכול הוא אותו שכול גם מעבר לגדר

השדר רזי ברקאי לא מתנצל על התבטאויותיו וטוען כי שכול, נחשב לזהה בכל מקום. "משפחות שכולות חוות את אותו רגש אנושי"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 14/02/16 09:44 ה באדר א'

רזי ברקאי: שכול הוא אותו שכול גם מעבר לגדר
פלאש90, צילום: פלאש90

השדרן רזי ברקאי ממשיך לעשות רעש גם הבוקר (א'). ברקאי אמר בתכניתו כי הוא אינו חוזר מדבריו על רגשות המשפחות השכולות, לאחר שנטען כי הוא משווה את רגשות משפחות המחבלים ורגשות המשפחות השכולות בישראל.

"שכול הוא שכול גם מעבר לגדר. משפחות שכולות חוות את אותו רגש אנושי". עוד הוסיף ברקאי ורמז כי היו אנשים שניסו בכוונה לטעו כי הוא משווה למשפחות מחבלים "מי שלקח את דבריי למחוזות שבהם אני משווה כביכול חיילי צה"ל למחבלים עשה זאת מרוע לב טהור. אני כאן עם כל הצוות המסור עם אותו המיקרופון, ומחר? אלוהים יודע".

כזכור, בשבוע שעבר התנצל מפקד גל"צ ירון דקל בפני משפחת גולדין על התבטאויותיו של ברקאי. זאת כיוון שברקאי השווה בראיון עם השר גלעד ארדן, בין כאבן של משפחות חללי צה"ל שגופותיהם מוחזקות בידי חמאס, ובין כאב משפחות המחבלים שישראל מעכבת את הבאתם לקבורה.

"תאר לעצמך משפחות ישראליות שמחכות עד בוש כדי שגופות היקירים שלהן יגיעו, מבחינת הרגשות של המשפחות, מבחינת ההרגשה של המשפחות" אמר ברקאי בראיון עם גלעד ארדן.

"ברגע שמדובר במשפחות שכולות, אני מוריד את הכובע" אמר ברקאי לגולדין, כביכול במטרה להתנצל. " מה שאמרת היה נורא ואיום" הגיב לו גולדין והוסיף כי "אנחנו נמצאים במאבק להוכיח שיש הבדלים עצומים בינינו לבין אויבינו, ובגלי צה"ל רזי ברקאי משווה את רגשותיהם שלנו מול רגשות של אויבים".

ברקאי חזר על דבריו ואמר כי הראיון התייחס לכוח ההרתעה של ישראל כאשר היא מחזיקה בגופות של מחבלים. "תתנצל על מה שאמרת" תקף גולדין את ברקאי, אך ברקאי המשיך בשלו ואמר כי "מבחינת התחושה של האם השכולה זה אותו דבר, מבחינת הרגשות של אמהות שכולות פלסטיניות ואמהות שכולות ישראליות".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן