רב העיר נתניה קלמן בר: אחזק היהדות בקרב החילונים בעיר

רב העיר נתניה החדש, הרב קלמן בר, התפלל בכותל ונפגש עם השר בנט וסגן השר בן דהן. לדבריו "אחזק היהדות בקרב החילונים בנתניה. הם הרבה יותר זקוקים למעט יהדות מחבקת ואוהבת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/09/14 13:35 טו באלול התשעד

רב העיר נתניה קלמן בר: אחזק היהדות בקרב החילונים בעיר
דוברות, צילום: דוברות

לאחר הבחירות הסוערות בעיר נתניה במהלכן ניצח מועמד הציונות הדתית הרב קלמן בר את בנו של הרב הראשי לישראל לשעבר ישראל מאיר לאו ואחיו של הרב הראשי לישראל המכהן הרב דוד לאו, הגיע הרב בר לירושלים לפגישה רשמית ראשונה עם שר הדתות נפתלי בנט וסגן השר הרב אלי בן דהן. סגן השר בן דהן אמר לרב בר כי בחירתו מהווה את המשך מהפכת הציונות הדתית. "אתה מצטרף לבחירתם של רבנים ציוניים דתיים בקרית עקרון וירוחם ולהמשך המהפכה שאנחנו מובילים בפתיחת אזורי רישום נישואין, מהפכה בכשרות, איחוד מועצות דתיות ומינוי עשרות רבני התיישבות".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/910201440684.MOV[/embed]

"אני מקווה שהקדוש ברוך הוא יסייע בידי להיות שליח ציבור ועבד לעם קדוש", אמר הרב בר והוסיף כי בימים אלו הוא פועל לגיבוש תכניות נוספות לצרכי העיר נתניה וסיפר כי למרות בקשות למסירת שיעורי תורה מארגונים ומוסדות כדוגמת בני עקיבא הוא מתכוון להתחיל לפעול קודם כל בקרב הציבור הלא דתי בעיר. "הם הרבה יותר זקוקים למעט יהדות מחבקת ואוהבת. החברה של בני עקיבא יוכלו לשמוע שיעורים מעוד רבנים".

לאחר הפגישה המשיך הרב בר יחד עם רעייתו לתפילה בכותל המערבי על מנת להודות לקב"ה על בחירתו לתפקיד.