רבני "תקומה" בעד ברית בנט-לפיד

הרבנים דב ליאור וחיים שטיינר הביעו תמיכה בברית שכרת יו"ר "הבית היהודי" עם יו"ר "יש עתיד" וציינו כי מדובר במהלך "למען שמירת עולם התורה וההתיישבות בארץ ישראל"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/03/13 14:07 כא באדר התשעג

רבני "תקומה" בעד ברית בנט-לפיד
יחצ, צילום: יחצ

חיזוק מימין: רבני ”תקומה“ - הרב דב ליאור והרב חיים שטיינר - מביעים היום (א‘) תמיכה בברית שכרת יו“ר ”הבית היהודי“ נפתלי בנט עם יו“ר ”יש עתיד“ יאיר לפיד, ומחזקים את המהלך בהצהרה פומבית.

במכתב ששיגרו היום הרבנים לבנט ולח“כ אורי אריאל, יו“ר צוות המו“מ של המפלגה, נכתב כי ”בעקבות העדכונים שקיבלנו מכם ועל אף כל ההיסטריה התקשורתית, אנו מחזקים את ידיכם בדרך אשר אתם הולכים למען שמירת עולם התורה וההתיישבות בארץ ישראל, בשיתוף הפעולה עם יאיר לפיד ומפלגתו“.

אתמול הסביר בנט את הברית שכרת עם לפיד ונימק כי ”הגענו להסכמות מהותיות על שורה של נושאים מרכזיים... סיכמנו גם שיש עתיד לא תיכנס לממשלה בלי הבית היהודי, והבית היהודי לא תיכנס בלי יש עתיד“. לדבריו, במהלך המו“מ הקואליציוני הציע נתניהו ללפיד להכנס לקואליציה אך לפיד כיבד את החלטתם המשותפת ולא נעתר לבקשתו. ”עכשיו זה התהפך. לפתע הליכוד רוצה אותנו, ללא יש עתיד. תורנו לעמוד במילה. מילה זו מילה. אעמוד בה“, אמר בנט, ”אספוג בשמחה את כל הספינים והמתקפות בעניין. יש לי כתפיים רחבות. אעמוד במילתי“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן