ראש מועצת חבל יבנה: מוכנים לסבול קצת בשביל שקט לאורך זמן

משה ליבר, ראש המועצה האזורית חבל יבנה, בראיון ל'כיפה'. "ברור שאי אפשר להמשיך במתכונת הזו. אנחנו נכנסים למערכת משחק חדשה" ועושים את המקסימום כדי שהאוכלוסייה תוכל לתפקד"

חדשות כיפה חנן גרינווד כיפה 11/07/14 15:40 יג בתמוז התשעד

ראש מועצת חבל יבנה: מוכנים לסבול קצת בשביל שקט לאורך זמן
משטרת ישראל, צילום: משטרת ישראל

"אנחנו מנסים לחזור לשגרה. לנסות להפעיל את הגנים והקייטנות. זה לא פשוט אבל אנחנו מתורגלים", כך אומר משה ליבר, ראש המועצה האזורית חבל יבנה בראיון ל'כיפה'. בימים האחרונים שטחי המועצה אשר ליבר עומד בראשה מופגזת כמעט בכל שעות היממה.

"אין לי את הכלים לדעת מה נכון ומה לא נכון לעשות", הוא אומר כשהוא מתייחס לשאלה האם לפתוח במבצע קרקעי ברצועת עזה. "מה שברור הוא שאי אפשר להמשיך במתכונת הזו. יורים לעבר כמעט כל המדינה ויש אזעקות בכל מקום. צריך להגיב בהרבה כוח אבל גם בחכמה. לא הייתי רוצה להיכנס לנעלי הקצינים הבכירים".

(צילום: דוברות חבל יבנה)

ליבר מוסיף ומסביר כי "אנחנו נכנסים למערכת משחק חדשה ואנחנו עושים את המקסימום כדי שהאוכלוסייה תוכל לתפקד ולחזור לשגרה. האוכלוסייה מבינה את המצב. כמובן שהיינו שמחים אם היה לנו יותר תקציבים לממ"דים אבל אנחנו פועלים במה שיש", הוא אומר. "אני מקווה לטוב. יש לי תחושה שעוד לא הגענו לשיא וצה"ל יצטרך לעשות את העבודה כדי שאחר כך יהיה לנו אורך נשימה. אנחנו מצפים שהעבודה תיעשה ומוכנים לסבול קצת בשביל שקט לאורך זמן".