ראש העיר החרדי של בית שמש מנסה לכבוש את הכיפות הסרוגות

ראש העיר המכהן, משה אבוטבול, הקים מטה דתי-לאומי אשר ינסה "למשוך" קולות מהמגזר הסרוג, הנאמד בכ-2,500 בעלי זכות הצבעה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/07/13 10:10 טז באב התשעג

ראש העיר החרדי של בית שמש מנסה לכבוש את הכיפות הסרוגות
עמיחי, צילום: עמיחי

בעוד הדתיים בבית שמש מתלבטים כיום בין תמיכה בעליזה בלוך, מועמדת ”הבית היהודי“, לבין המועמד החילוני-עצמאי אלי כהן, חוזר לזירה שחקן חדש-ישן שמנסה לקרוץ לקהל הדתי-לאומי, הנאמד בכ-2,500 בעלי זכות הצבעה מתושבי העיר.

ראש עירית בית שמש, משה אבוטבול, הקים מטה שיטפל בציבור הדתי לאומי. במטרה לקרבם אליו הוא מינה את מוטי עובדיה, יועץ תקשורת ואסטרטגיה, שעבד בעבר עם ח“כ ניסן סלומינסקי והשר לשעבר זבולון אורלב, כאחראי על המגזר הדתי לאומי בעיר ועל הקשר עם הסניף המקומי וראשי המפלגה.

בימים האחרונים צירף אבוטבול מספר תומכים סרוגים מבית שמש הותיקה ומריכוזים אחרים בעיר וקיבל את תמיכתם. בין היתר נפגש אבוטבול מספר פעמים עם ראשי הסניף של ״הבית היהודי״ ועם נציגי המפלגה בכדי לדון עימם על שיתוף פעולה ועל קבלתם תמיכתם עוד לפני הבחירות.

אבוטבול, ראש העיר המכהן, הודיע לראשי הסניף והמפלגה כי הוא ״מושיט ידו לכלל הציבור הדתי הלאומי ומצפה כי בפעם הזאת כי יהיו מתחילת הדרך שותפים מלאים בעשיה העירונית לטובת כלל תושבי בית שמש ולצרכי הציבור הדתי לאומי בתחומי הדיור, החינוך, הרווחה, תנועות הנוער ועוד״.

עוד אמר אבוטבול כי ״את העבר יש להשאיר מאחור ולא לתת להלך הרוח ולאווירה השוררת ברחבי הארץ להשפיע על הבחירות בעיר וכי עלינו למנוע קיטוב מיותר בין המגזרים השונים״.