ראש הממשלה והנשיא ביקרו את אורי אורבך

בעקבות מצבו הקשה של אורי אורבך, ביקרו אצלו אתמול בלילה ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין. בינתיים, הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו של אורבך

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/02/15 09:25 כז בשבט התשעה

ראש הממשלה והנשיא ביקרו את אורי אורבך
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בעוד מצבו של השר אורי אורבך ממשיך להיות קשה מאוד, והרופאים ממשיכים להילחם על חייו, ביקרו אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין את אורבך בבית החולים שערי צדק בירושלים וחיזקו את משפחתו.

אתמול בערב חלה הידרדרות משמעותית במצבו של אורבך, המאושפז זה כחודש וחצי בבית החולים בעקבות מחלת דם ממנה הוא סובל. מבית החולים נמסר כי הרופאים נלחמים על חייו, ומשפחת אורבך קוראת להמשיך להתפלל לרפואתו, מודה על האהבה והדאגה ומבקשת להימנע מביקורים ומהפצת שמועות.

בחודש וחצי האחרונים אושפז השר אורי אורבך במצב קשה מאוד בבית החולים שערי צדק לאחר שחלה הידרדרות במצבו הבריאותי. בשנים האחרונות הוא סובל ממחלת דם, ולאחרונה חלה הרעה במצבו.

בחשבון הפייסבוק של השר אורבך פורסם כשהתאשפז סטטוס בו נכתב "יקיריי, כעת אני חייב להקדיש את הזמן לטיפול דחוף ומשמעותי למען בריאותי. תודה על תפילותיכם ודאגתכם. הימנעו נא מביקורים ומהפצת שמועות. בעזרת השם ושלוחיו הרופאים אני מקווה לחזור לבריאות איתנה בתוך כל שאר חולי ישראל". לא ברור האם הוא היה זה שכתב את הסטטוס או לא, אך כחצי שבוע לאחר מכן הוא הורדם והונשם בעקבות הרעה משמעותית במצבו.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת אורי שרגא בן פנינה:

שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה.

אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי.

אִם עֲו‍ֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד.

כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא.

קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי.

נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר.

יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת.

וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲו‍ֹנֹתָיו.