ראש הממשלה בסיור בגוש עציון: "אין מגבלות על צה"ל"

ראש הממשלה סייר היום בגוש עציון ופגש את ראשי הרשויות, פרל, רביבי, דמרי ולוינגר. "אני מבקר פה היום עם שר הביטחון בשטח כדי להגביר את המלחמה שלנו במפגעים"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 23/11/15 16:10 יא בכסלו התשעו

ראש הממשלה בסיור בגוש עציון: "אין מגבלות על צה"ל"
דוברות, צילום: דוברות

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בצומת גוש עציון ובחטמ"ר עציון בעקבות פיגועי הטרור האחרונים שפוקדים את האזור. נתניהו קיבל במקום סקירות על הגזרה וכן התקיימה הערכת מצב בהשתתפות שר הביטחון משה (בוגי) יעלון וסגן הרמטכ"ל אלוף יאיר גולן.

"אני מבקר פה היום עם שר הביטחון, עם סגן הרמטכ"ל, עם אלוף פיקוד המרכז ומפקדי הגזרה בשטח כדי להגביר את המלחמה שלנו במפגעים" אמר נתניהו בהודעה לתקשורת.

ראש הממשלה ציין כי אין מגבלות על הפעילות של צה"ל ושל כוחות הביטחון "אנחנו נכנסים לכל מקום. נכנסים לכפרים, נכנסים ליישובים, נכנסים לבתים ומבצעים מעצרים נרחבים".

בהמשך ראש הממשלה נפגש עם ארבעה ראשי רשויות: ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל, ראש מועצת אפרת עודד רביבי וראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר. נתניהו הוסיף כי הוא מחזק את ידי משפחתה של הדס בוכריס ז"ל שנרצחה אתמול בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון.

ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, פרס בפני ראש הממשלה מספר דרישות מצד התושבים בניהן דרישה לבידוק וכתר קפדני על כל הצירים והכפרים המתחברים לכביש 60, איסוף כלי נשק מתוך הכפרים, בקשה לסיוע לבעלי עסקים ותיירנים שעסקיהם ופרנסתם נפגעים בשל המצב ובקשה לתגבר את הסיוע למערכת החינוך ולמערך התומך בנוער ובילדים המושפעים מהמתרחש.

עוד מסר דמרי כי ראש הממשלה הביע את הערכתו לציבור המתיישבים שנושאים את נטל הבטחון עליהם, קרא לגלות נחישות אורך רוח ועוצמה -הבטיח להכריע את המערכה הזו ולא להכילה, חזר על המחויבות שלו למלחמה בטרור והבטיח לטפל באופן חיובי בכל הבקשות שהועלו.

רק היום אירעו 4 פיגועי דקירה, כאשר שלושה מהם היו בתחומי גוש עציון, במקום בו סייר ראש הממשלה. אמש התקיימה הפגנה של התושבים מול ישיבת הממשלה בירושלים, בה דרשו להפריד בין הכבישים של הישראלים והפלסטינים.