ראשון לציון: מרצ ניסתה לטרפד סיור של הבית היהודי בשומרון

100 חברי הבית היהודי מראשון לציון טיילו בסוף השבוע בשומרון, זאת על אף מחאות יו"ר מרצ בראשון לציון קובי דהן. דוידי בן ציון: "הניסיון להציג השומרון כלא לגיטימי - פגיעה בחוק הישראלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/13 12:20 כג באלול התשעג

ראשון לציון: מרצ ניסתה לטרפד סיור של הבית היהודי בשומרון

בסוף השבוע האחרון הגיעו לטייל בשומרון 100 חברי הבית היהודי מראשון לציון. זאת כחלק מפרויקט "שומרון נעים להכיר" של המועצה האזורית שומרון שהביא עד היום מעל 2,000 אוטובוסים מכל רחבי הארץ לביקור בשומרון ומאות אנשי ציבור ומובילי דעת קהל.

המטיילים נפגשו עם ראש פורום הבית היהודי בשומרון דוידי בן ציון שנתן להם סקירה הסטורית ובטחונית על האזור. הסיור החל בתצפית בהר כביר בהדרכת בני קצובר, מחלוצי וראשי ההתיישבות בשומרון משם המשיכו החברים למרפסת של המדינה בפדואל, רכס איתמר ולסיור במשכן אהוד ובעיר אריאל.

חברי הבית היהודי הגיעו לשומרון באוטובוסים ממותגים בשלטי הבית היהודי לסיור שכולו אהבת הארץ וחיבור לשורשים. את הסיורים הובילו יו''ר סניף הבית היהודי בראשון, יעקב ברקוביץ' וסא''ל במיל' מיכל קלדרון מספר שתיים ברשימת הבית היהודי למועצת העיר ראשון לציון.

אלא שעל הביקור העיבה התבטאות הזויה שהטיח יו"ר מר"צ בראשון לציון קובי דהן שניסה לטרפד את הטיול ואף טען כי: "הוצאת הטיול מלמדת על כך שמפלגת הבית היהודי היא מפלגה קיצונית". דבריו התפרסמו במקומון ידיעות ראשון לציון.

ממפלגת הבית היהודי בראשון לציון נמסר כי המפלגה הינה ”מפלגה ערכית ויהודית גאה הדואגת לכל התושבים ללא הבדלי דת ומגדר. רק מפלגת הבית היהודי בראשון לציון הכוללת דתיים וחילוניים נשים וגברים צעירים ומבוגרים עולים וותיקים ומייצגת מפלגת שלטון המחזיקה 12 חכי''ם וחמישה משרדי ממשלה יכולה לתת מענה אמיתי לתושבי ראשון לציון בתחומי החינוך, הנגשת היהדות, הדאגה לגמלאים, הסיוע בדיור, הדאגה לעולים חדשים, חיזוק הביטחון האישי, קידום עולם התרבות העירוני ועוד. שמחנו לגלות גורמים בראשון המעריכים את עליית כוחו של הבית היהודי בעיר עד לרמה של מי שיכולים להכריע את גורל המשא ומתן המדיני ואנו מודים על הפרגון תושבי העיר מכירים את העשייה העירונית של הבית היהודי בקדנציה האחרונה בתחומי החינוך התרבות והדיור עבור כלל התושבים. אנו לא מתייחסים למי שמחפשים ערב הבחירות לעשות הון פוליטי על גב הבית היהודי ואנו קוראים לכולם לבחור ''טב'' לטובת כל התושבים''.

יו"ר פורום הבית היהודי בשומרון דוידי בן ציון אמר בתגובה לדברים: "כואב לשמוע שאדם ישראלי, נבחר ציבור מעז להגדיר מפלגה שמעודדת טיולים ביישובים בהם יושבים תושבי מדינת ישראל כחוק ולבקשת הממשלה, כמפלגה קיצונית. לאור הדברים עולה השאלה אילו אינטרסים מייצג הדובר ואילו אינטרסים מייצגת מר"צ היוצאת למעשה כנגד המדינה וחוקיה בהתבטאות זו". עוד הוסיף בן ציון ואמר: " מי שמנסה להציג את השומרון כמקום שאינו לגיטימי הופך את עצמו ללא רלוונטי בשיח הישראלי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן