קצינת המשטרה תובעת דיבה את המפכ"ל

138 אלף ש"ח: זה סכום התביעה בתביעת הדיבה שתובעת קצינת משטרה את המפכ"ל רוני אלשייך משום שכינה אותה ´עבריינית´ וען על פי פרסומים כי מאחוריה ישנם בעלי אינטרסים שעומדים מאחורי ניסיונות לפגוע בלהב 433 ובעומד בראשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/17 16:11 ח בניסן התשעז

קצינת המשטרה תובעת דיבה את המפכ"ל
Yonatan Sindel/Flash90, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

קצינת משטרה הטוענת כי הוטרדה מינית על ידי ניצב רוני ריטמן, ראש יחידת להב 433, הגישה היום (שלישי) תביעת דיבה נגד מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך. התביעה על סך 138 אלף שקלים, לאחר שלדבריה כינה אותה "עבריינית" בפגישה עם הקצינים הבכירים של המשטרה.

בכתב התביעה כתב עורך הדין חי בר-אל שמייצג את הקצינה : "ידוע לאלשיך היטב שהתובעת לא הואשמה מעולם בפלילים, בוודאי שלא הורשעה מעולם בפלילים ואין מאחורי תיאורה כ'עבריינית' דבר מלבד הוצאת דיבה", נכתב. "ברור כי אין מדובר ב'פליטת פה' של אלשיך או באמירה בתום לב אלא בפגיעה מכוונות ומתמשכת בתובעת, מתוך כוונה לבזותה ולהשפילה".

עוד נטען בכתב התביעה כי ''המפכ"ל מרשה לעצמו להתבטא בצורה קשה ושקרית כלפי קורבן עבירות מין, כאשר בפועל תפקידו להגן על קורבנות עבירות מין ולגנות עברייני מין ולא לרדוף קורבנות עבירה, להשפילן ולבזותן. אמירתו של אלשיך גורמת לפגיעה בעבודתה של התובעת במשטרה ואף תפגע באפשרותה למצוא עבודה גם מחוץ למשטרה".

מהמשטרה לא נמסרה תגובה