קמפיין מסיונרי נרחב מתנהל בימים אלו בדרום

קמפיין מסיונרי רחב היקף מופעל בימים אלו בעיקר בדרום הארץ, המסיונרים מפיצים חומר תעמולה לעוברים ושבים ובצמתים ובמוקדים הומי אדם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/09/15 10:43 כב באלול התשעה

קמפיין מסיונרי נרחב מתנהל בימים אלו בדרום
יד לאחים, צילום: יד לאחים

הארגונים הנאבקים במיסיון מדווחים כי בימים אלו מתחולל קמפיין מיסיונרי ורחב היקף על ידי המיסיונרים של "יהודים למען יש"ו" בכל אזור הדרום. במסגרת הקמפיין של המיסיון הנוצרי, הנמצא כעת בעיצומו, מפיצים המיסיונרים חומר תעמולה למכביר לעוברים ושבים, כשהם ניצבים גם בצמתים ובגשרים על כבישים מרכזיים ובמוקדים הומי אדם ופורשים שלטים מנקרי עיניים עם מסרים מיסיונרים נוצריים מובהקים ועושים ככל העולה על רוחם על מנת להוליך שולל יהודים תמימים ולהעבירם על דתם.

בשדרות, נתיבות, אשדוד, אשקלון, קרית גת וערים נוספות בעיקר בצמתים ראשיים כמו בצומת יד מרדכי, צומת מסמיה, צומת קסטינה, צומת עד הלום ובמספר נקודות לאורך כביש 6 דרום, עומדים המיסיונרים כשהם אוחזים שלטי חוצות גדולים ומושיטים לנהגים חומרי תעמולה. במקביל מציפים המיסיונרים את תיבות הדואר בערים אלו בחומרי הטפה ותעמולה הרסניים ומכסים את הרכבים החונים בפלאיירים.

פעילי יד לאחים שנאבקים בתופעה פועלים כנגד בצוותות מתוגברים, מחולקים לצוותי פעולה המקדמים את פני המיסיונרים בכל מקום שבו הם מופיעים, מעוררים את דעת הקהל בהבהירם את מטרתם המדויקת של המיסיונרים. במקביל, יד לאחים החל גם בפרסום תשדירי אזהרה בתחנות הרדיו האזוריות בדרום הארץ המזהיר את הציבור מפני הקמפיין המסיונרי.

כזכור, על פי החוק אין לעסוק במיסיון בישראל אך לא תמיד רשויות החוק עושות מספיק כדי למנוע מהם לפעול בשטח ולחלק את מרכולתם.

(צילום: יד לאחים)