קלמנוביץ‘ נגד ברקת: למה מיהרתם לחלק דו"חות רגע אחרי הסופה?

יו"ר "הבית היהודי" בירושלים מתח ביקורת על ההחלטה לתת דו"חות חנייה, ימים ספורים אחרי הסופה ובעוד הכבישים חסומים: "קורא לעירייה להפסיק לתת דו"חות, עד פינוי כל הגזם בעיר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/13 17:47 יט בטבת התשעד

קלמנוביץ‘ נגד ברקת: למה מיהרתם לחלק דו"חות רגע אחרי הסופה?

דב קלמנוביץ‘, יו“ר ”הבית היהודי“ בירושלים וחבר מועצת העיר, תוקף הערב (א‘) את ראש העיר ניר ברקת ואת מחלקת הגבייה והאכיפה בעירייה, בעקבות החלטתם למסור דו“חות חנייה לרכבים, ימים ספורים אחרי הסופה הקשה שפקדה את העיר לפני למעלה משבוע.

”חברי הפנו את תשומת לבי לזריזותה של רשות החניה בעיריה במתן הקנסות לרכבים זאת עוד קודם שפונו ערמות השלג מצידי הרחובות ועוד לפני שנלקחו ערמות הגזם בעיר, פקחי רשות החניה מיהרו במתן קנסות למכוניות שלא שילמו אגרות חניה מוסדרת וכבר ביום חמישי האחרון "חטפו" אנשים דוחות“, כתב קלמנוביץ‘ בעמוד הפיייסבוק שלו, ”אני מדגיש הדוחות שנתנו הם לא על חנית רכב שמפריעה לנתיבי הנסיעה או ההליכה רגלית אלא על אגרת חניה“.

קלמנוביץ‘ אמר היום כי הוא ”מתחיל בפעילות הקוראת לעיריה שבשלב זה תפסיק במתן דוחות חניה בגין תשלום אגרה מוסדרת ובמקביל לתת הנחיה לפיקוח העירוני לתת דוחות רק למי שמפריע לתנועה הסדירה או שחונה בצורה המסכנת הליכה בטוחה של הולכי רגל. הוראות אלו יחולו עד לפינוי כל הגזם מהעיר“.

לדבריו, ”תושבי ירושלים שהוכיחו רוח התנדבותית למופת בימי הסערה מן הראוי להתחשב בהם“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן