קלמנוביץ‘ ימונה למשנה לראש העיר ירושלים

על פי ההסכם הקואליציוני שנחתם בין "הבית היהודי" לראש העיר ניר ברקת, ימונה דב קלמנוביץ‘ למשנה לראש העיר ולמחזיק תיק החינוך הדתי והתרבות היהודית

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 03/11/13 15:12 ל בחשון התשעד

קלמנוביץ‘ ימונה למשנה לראש העיר ירושלים

יו“ר ”הבית היהודי“ בירושלים, דב קלמנוביץ‘, ימונה למשנה לראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך הדתי והתרבות היהודית - כך במסגרת ההסכם הקואליציוני שנחתם היום (א‘).

ברקת וקלמנוביץ‘ סיכמו כי קלמנוביץ' ישמש כמשנה לראש העיר ללא שכר והוא יחזיק את תיק החינוך הדתי בירושלים ואת תיק התרבות היהודית ויהיה אחראי על קשרי החוץ של העיר. בנוסף, קלמנוביץ' יהיה חבר בוועדת הכספים ובוועדה המקומית לתכנון ובניה.

"קיימנו את הבטחתנו לציבור הבוחרים ובמיוחד לציבור הדתי לאומי בעיר, קיבלנו על עצמנו את הטיפול בנושאים הכי כואבים לציבור בעיר את נושא החינוך ואת התרבות היהודית", אמר קלמנוביץ' בתום טקס החתימה, "כשליח ציבור צריך להיות בנקודות הכואבות לשולחים, דברנו על חינוך וערכים לפני הבחירות ואיתו אנחנו הולכים גם לאחריהם. לאחר הבחירות קוימו מגעים עם ראשי הסיעות האחרות וחברי המועצה החדשים מסיעות ירושלמים, התעוררות, ירושלים מאוחדת ופסגת זאב“.

”יחסי קרבה מיוחדים נוצרו עם ראש העיר לאור התמיכה הרבה שנתן הציבור הדתי לאומי בניר ברקת דבר אשר בא לידי ביטוי גם בתיקים שנתנו לבית היהודי", הוסיף קלמנוביץ‘.

נחי אייל, מנכ"ל האיחוד הלאומי-הבית היהודי, אמר היום: ”הבטחנו וקיימנו - יו"ר הבית היהודי בעיר, דב קלמנוביץ' מחזיק בתיק החינוך הדתי, ההסברה הציונית, תיק התיירות, כחבר בועדה העירונית וכמשנה לראש העירייה, מר ניר ברקת. אני רוצה לברך את כל הגורמים שלקחו חלק במשא ומתן. ובראש ובראשונה אני רוצה לברך את ידידי הקרוב דב קלמנוביץ' על האחריות הגדולה שלקח על עצמו בבחירת תיקים אלו. אני משוכנע שהוא יעמוד איתן בכל הקשור לציונות הדתית בעיר ויקדם משמעותית את העשייה בעירייה. אני רוצה להודות למקבילי בבית היהודי, ניר אורבך ולטל גן-צבי על שיתוף הפעולה במסגרת המשא ומתן. כמו כן אני רוצה לברך את ראש העירייה ניר ברקת ומאחל לו הצלחה בעבודה עם דב וחברי המועצה הנוספים“.