צפו בתרגיל של בעז אלברט

לשוטרים שהגיעו לעצור את בעז אלברט, תושב יצהר, חיכתה הפתעה: אלברט אזק עצמו למתקן התבצרות בביתו ורק לאחר 4 שעות הצליחו השוטרים לחלצו ולהביאו למעצר. ביום שישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/13 06:28 כה בתשרי התשעד

צפו בתרגיל של בעז אלברט
צילום מסך, הקול היהודי, צילום: צילום מסך, הקול היהודי

כתב אישום הוגש ביום שישי האחרון נגד בעז אלברט, תושב יצהר אשר הפר את צו ההרחק המנהלי שניתן לו על ידי מפקד פיקוד המרכז, האלוף ניצן אלון. אלברט נעצר לפני כחודש, באירוע שחולל סערה תקשורתית לאחר שתועד כיצד שוטרים חישמלו אותו פעם אחר פעם באמצעות אקדח מסוג ”טייזר“.

אלברט נעצר ביום שלישי האחרון בביתו, כשלהפתעת השוטרים הוא כלא עצמו במתקן ברזל שהכין, הקבוע אל רצפת הבית. רק לאחר ארבע שעות הצליחו השוטרים לשחררו מהמתקן ולהביאו למעצר, בו היה נתון גם במהלך החג.

בכתב האישום נגד אלברט נטען כי הפר הוראה קודמת של בית המשפט, שהותיר את בקשת המשטרה לאסור עליו להיכנס לתחומי יצהר, זאת לאחר שאלברט הפר את צו ההרחקה שניתן לו בעת מעצרו הקודם. בכתב האישום מיוחסת לאלברט עבירה נוספת של הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו.

עורך דינו של אלברט מטעם עמותת ”חננו“, עדי קידר, אומר כי ”הבקשה לעצור את בעז שוב עד תום ההליכים היא בעצם המשכה של הסאגה הבלתי מסתיימת של אותו צו מנהלי מיותר שניתן על-ידי אלוף פיקוד. כולנו תקווה שבית המשפט לא ימשיך להיות שומר הסף של אותן רשויות שלא מוכנות בריש גלי להאשים את בעז בהאשמות של ממש ומסתתרות מאחורי סודיות החומרים“.