צפו: בנט יוצא להסברת ישראל באמצעי התקשורת בעולם

יו"ר "הבית היהודי" מתנגד לניהול משא ומתן על הפסקת אש מול ארגוני הטרור בעזה. "חייבים למוטט את החמאס", אמר. בנט אף התראיין לאמצעי התקשורת בעולם, במטרה להסביר את עמדת ישראל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/11/12 12:23 ד בכסלו התשעג

צפו: בנט יוצא להסברת ישראל באמצעי התקשורת בעולם
יחצ, צילום: יחצ

יו"ר "הבית היהודי", נפתלי בנט, מביע התנגדות פומבית לאפשרות של ניהול משא ומתן להפסקת אש מול חמאס וארגני הטרור ברצועת עזה. בנט טוען כי "כשיורים טילים על ת"א ועל באר שבע לא מדברים - אלא גודעים את היכולת לירות אש. אין כעת מקום למשא ומתן, אלא חייבים להגיע להכרעה מיידית ומיטוט החמאס. כעת העולם צופה ובוחן אותנו, ורואה שמול ירי על ערי ישראל, אנו מנהלים שיחות על הפסקת אש. בשכונה כמו המזרח התיכון - הדבר מבטיח המשך טילים בזמן הקרוב".

במקביל, בנט החל בימים האחרונים בסבב של ראיונות הסברה ברשתות הזרות בטלויזיה וברדיו. בין השאר התראיין בנט מול נציג פלסטיני ברשת ה-CNN ביום חמישי בלילה, בעיצומה של האש על הדרום, ראיון שהפך ללהיט עם קרוב מעל 18,000 צפיות תוך יומיים. גם במוצ"ש התראיין לרשת הפוקס ניוז בשידור חי משדרות, ובתחנות רדיו וטלויזיה רבות.

בנט הסביר במהלך מסע ההסברה כי "המלחמה האמיתית היא בהסברה - לא רק כדי שנהיה צודקים בעיני העולם, אלא כדי שנוכל לתת לקובעי המדיניות, לממשלה, את האוויר והנשימה מהעולם להמשיך ולפעול. אני אומר חד וחלק - הפקרת הזירה של התקשורת הזרה לתעמולה הפלסטינית בסופו של יום יכולה לעלות בחיי אדם בישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן