צפו: בנט התראיין בטלוויזיה האמריקאית, ושלף רקטה בשידור חי

במסגרת מאמצי ההסברה התראיין השר בנט לפנות בוקר בתכניתו של המושל מייק האקבי ושלף זנב טיל גראד. "הטיל הזה הוא אחד ממאות שנורו על ידי החמאס". צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/14 08:16 טו בתמוז התשעד

צפו: בנט התראיין בטלוויזיה האמריקאית, ושלף רקטה בשידור חי
צילום מסך, צילום: צילום מסך

במסגרת מאמצי ההסברה לקהילה הבינלאומית התראיין השר בנט לפנות בוקר לרשת פוקס האמריקאית, בתוכנית "Huckabee" תוכנית החדשות מהנצפות בארה"ב, והציג בשידור חלק מטיל שנפל על מרכז הארץ בימים האחרונים. בנט הבהיר כי ישראל חזקה ומוכנה לכל תרחיש ותקף את החמאס, "בזמן שישראל שולחת חיילים כדי להגן על אזרחים, בחמאס שולחים אזרחים כדי להגן על טרוריסטים".

צפו:

[embed]

]

השר נפתלי בנט המשיך במהלך סוף השבוע את סבב ההסברה ברשתות הזרות. במהלך ראיון שהעניק לתכניתו של המושל מייק הקאבי המשודרת ברשת פוקס, הפתיע בנט את המגיש כששלף זנב טיל גראד ואמר, "הטיל הזה הוא אחד ממאות שנורו על ידי החמאס לעבר ערים ישראליות, דמיינו שטיל כזה, מלא בחומר נפץ, היה נופל על על שכונתכם, בתי הספר וגני הילדים שלכם או חלילה על בתיכם.עם זה אנחנו מתמודדים והעולם לא פועל. אנחנו מבינים שאנחנו תלויים בעצמנו, אנחנו נגן על עצמנו ואנחנו ננצח".

עוד התייחס בנט בראיון לסוגיית החוסן שמפגינים אזרחי ישראל למול מתקפת הטילים מעזה ולאופציות העומדות בפני ישראל ואמר, "ישראל מאוחדת וחזקה, גייסנו אלפי חיילי מילואים ואנחנו איתנים.אנחנו כאן אלפי שנים ואנחנו כאן להישאר".

בכל הנוגע לסוגיית הפגיעה באזרחים, העולה שוב שוב בראיונות לתקשורת הזרה אמר בנט "החמאס מקריב במכוון נשים וילדים בשביל לייצר רווח באמצעות סצנות טלוויזיוניות.הם ממקמים טילים בבתי ספר ובבתי חולים.בזמן שבישראל שולחים חיילים להגן אזרחים החמאס שולח נשים וילדים כדי שיגנו על המחבלים".

עוד אמר בנט "לפני תשע שנים פינינו את עזה והובטח לנו שהיא תהפך לסינגפור, במקום זאת הא הפכה למעוז של טרור.הלקח שלי הוא שכל פעם שנמסור אדמות שלנו הן יהפכו למעוזי טרור.

רבים בישראל התעוררו, אנחנו באזור קשה, אנחנו רואים מה קורה בסוריה ומה קורה עם דעא"ש בעירק, במצרים הייתה מהפכה ומהפכת נגד.ישראל היא המקום היציב היחיד במזרח התיכון ואנחנו גאים בזה".