פרקליטו של הרב מצגר: אני חושש לבריאותו ולשלומו

עו"ד דוד ליבאי תקף את המשטרה בעקבות מעצרו של מרשו, הרב הראשי לשעבר: "תפסתם את החשבונות שלו וגיליתם 200,000 שקלים, אתם יכולים לספר לנו איפה המיליונים של הרב מצגר?"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/11/13 18:05 טו בכסלו התשעד

פרקליטו של הרב מצגר: אני חושש לבריאותו ולשלומו
ליאור גולגר, צילום: ליאור גולגר

עו“ד דוד ליבאי, פרקליטו של הרב הראשי לשעבר יונה מצגר, החשוד לכאורה בקבלת שוחד בהיקפים של מיליוני שקלים, שנעצר היום על ידי המשטרה, מתייחס לחקירה נגדו ומביע חשש לשלומו ובריאותו של מרשו.

”כיוון שהרב הראשי התייצב תמיד לחקירה והשיב לשאלות, הוא לא אמור להשיב לשאלות בהודאה, אלא גם בזה שהוא לא זוכר. אני מתפלא מהתפנית שאי אפשר לחקור כאשר הוא נמצא בביתו עם כל הערובות הנדרשות, ואני מבקש שהמשך חקירתו יהיה בפיקוח בית-המשפט“, אמר היום ליבאי בדיון שהתקיים בבית המשפט.

”כשמבקשים להעתר לבקשה זה להשאיר את החשוד בידי החוקרים, אין לי טענות נגדם, אבל אני מבקש כי החקירה תהיה בפיקוח בית-המשפט, לימים בודדים ולא לעשרה ימים ולא אסביר כי אני גם חושש לבריאותו של הרב ולשלומו“, הוסיף ליבאי.

ליבאי אף תקף בדיון את נציג המשטרה וטען: תפסתם את החשבונות שלו בבנקים, חשבונות אלו היו 200,000 ש"ח, בכספת היו עוד 10,000 ש"ח. אתה יכול לומר לבית-המשפט איפה המיליונים של הרב מצגר?“.