פרסום ראשון: מטה אורלב עומד מאחורי המכתב המזוייף נגד בנט

לכיפה נודע כי גורמים במטה אורלב הם שהפיצו את המכתב המזוייף, כביכול בשם תנועת "ישראל שלי", בו הופיעו מודעות נגד המתמודד נפתלי בנט. אורלב: לוקח אחריות, מדובר בטעות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 05/11/12 13:40 כ בחשון התשעג

פרסום ראשון: מטה אורלב עומד מאחורי המכתב המזוייף נגד בנט
עוזי זליגר, יחצ, צילום: עוזי זליגר, יחצ

מטה אורלב עומד מאחורי המכתב המזוייף שהופץ אמש (א'), כביכול בשם תנועת "ישראל שלי", ובו מודעות נגד נפתלי בנט המתמודד לראשות "הבית היהודי" - כך נודע לכיפה. גורמים במטה אחראים על עיצוב המודעות שנכללו בהודעת הדוא"ל שפורסמה, כמו גם על הפצת הדוא"ל לכל מתפקדי "הבית היהודי".

(ההודעה המזוייפת מטעם "ישראל שלי")

ח"כ אורלב הודה במעשה ומסר בתגובה לכיפה כי במטה נפלה טעות והודעת המייל באותו הנוסח ובאותה הרוח יצאה אתמול תחת השם 'ישראל שלי' במקום תחת שמו של אורלב. אורלב הדגיש כי זו אינה דרכו, וביקש מאנשיו להימנע משימוש בשמות של גופים שאינם קשורים באופן ישיר למטה הבחירות שלו. "אני מצפה גם מבנט לוודא שאנשי מטהו לא יוציאו הודעות שיקריות ואני מקווה שהודעות הסמסים שיצאו אתמול לאלפי המתפקדים על פרישתי מהמרוץ לא נעשו על ידי אנשיו", מסר אורלב.

גורם במפלגה התייחס למהלך ומסר לכיפה כי "הזיוף של ההודעה על ידי אורלב וזיוף שמה של תנועה כשולח, זוהי חציית כל הקווים האדומים במערכת בחירות, וזו אינה דרכה של הציונות הדתית. במפלגה כיבדו את דרכו הפוליטית של אורלב עד היום, אך גם אם הוא מרגיש מצוקה, מי שמתיימר לומר שיש לו נסיון חייב לשלוט בעצמו ולא לעשות מעשים שחוקיותם בעייתית, בלשון המעטה".

כפי שדווח אתמול בכיפה, אמש הופצו הודעות דוא"ל, כביכול בשם תנועת "ישראל שלי", ובהן כרזות פרסום המציגות דברים שבנט אמר לעיתון "מעריב", לפיהם "לבני טובה יותר מביבי". הפרסומות טענו כי "המפד"ל עם בנט רחוקה ממוקדי השפעה" וכי "המפד"ל עם בנט תלך לחמש שנים של אופוזיציה".

תנועת "ישראל שלי" מיהרה לפרסם הכחשה ולהבהיר כי לא מדובר בהודעה מטעמה. "היום הפיץ גורם עלום מייל מכפיש נגד המועמד לראשות הבית היהודי נפתלי בנט, שכביכול נשלח ע"י תנועת "ישראל שלי". זהו זיוף מוחלט וחצוף מצד גורם אינטרסנטי העושה שימוש פסול וראוי לכל גינוי בשמה ובמוניטין של "ישראל שלי". תנועת ישראל שלי אינה מעורבת בענייניה הפנימיים של שום מפלגה", נכתב בהודעת ההבהרה שהופצה לכלל מנויי התנועה.