קרב מלוכלך ברגע האחרון: פרסומים מזוייפים נגד אורלב ובנט

זה לא נגמר עד שזה לא נגמר: מסרונים שקריים שהופצו כביכול ממטה אורלב קראו להצביע בנט. מנגד, הודעות דוא"ל מזוייפות, כביכול מטעם "ישראל שלי", הזהירו מבחירה בבנט לראשות

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/11/12 21:17 יט בחשון התשעג

קרב מלוכלך ברגע האחרון: פרסומים מזוייפים נגד אורלב ובנט

רגע לפני המועד לבחירת יו"ר "הבית היהודי", והזיופים נגד שני המתמודדים לראשות המפלגה - ממשיכים: היום (א') הופצו עשרות אלפי הודעות טקסט שטענו כביכול כי אורלב התאחד עם בנט; מנגד הופץ דוא"ל שקרי, כביכול מטעם תנועת "ישראל שלי", בה צוטט בנט כאומר ש"לבני טובה יותר מביבי" וכי "המפד"ל עם בנט תלך לחמש שנים של אופוזיציה".

הודעות ה-SMS הופצו החל משעות הבוקר למנויים רבים שהופתעו לקרוא על המהלך המפתיע, שלא קרה. "איחוד במפד"ל - נא להצביע לבנט כיושב ראש. מטה אורלב" - זו לשון ההודעה שהגיעה למתפקדים. מערכת כיפה קיבלה מספר דוגמאות כאלו, שהוכחשו מיידית, כמובן, על ידי מטה אורלב.

(ההודעה המזוייפת מטעם "ישראל שלי")

מנגד, הופצו הודעות דוא"ל, כביכול בשם תנועת "ישראל שלי", ובהן כרזות פרסום המציגות דברים שבנט אמר לעיתון "מעריב", לפיהם "לבני טובה יותר מביבי". הפרסומות טענו כי "המפד"ל עם בנט רחוקה ממוקדי השפעה" וכי "המפד"ל עם בנט תלך לחמש שנים של אופוזיציה".

תנועת "ישראל שלי" מיהרה לפרסם הכחשה ולהבהיר כי לא מדובר בהודעה מטעמה. "היום הפיץ גורם עלום מייל מכפיש נגד המועמד לראשות הבית היהודי נפתלי בנט, שכביכול נשלח ע"י תנועת "ישראל שלי". זהו זיוף מוחלט וחצוף מצד גורם אינטרסנטי העושה שימוש פסול וראוי לכל גינוי בשמה ובמוניטין של "ישראל שלי". תנועת ישראל שלי אינה מעורבת בענייניה הפנימיים של שום מפלגה", נכתב בהודעת ההבהרה שהופצה לכלל מנויי התנועה.