פייגלין תומך בליאון

פייגלין שיגר מכתב תמיכה לליאון, בו כתב כי "משה ליאון הוא איש עשייה בעל ניסיון ניהולי עשיר ומוצלח ואיש חסד, שבוודאי ידע לנהל את העיר כראוי ולהצדיעה קדימה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/10/13 09:46 ג בחשון התשעד

פייגלין תומך בליאון
נווהשאנן at he.wikipedia, צילום: נווהשאנן at he.wikipedia

סגן יו“ר הכנסת, ח“כ משה פייגלין, הודיע על תמיכה במועמד משה ליאון לראשות עיריית ירושלים.

השבוע שיגר פייגלין מכתב תמיכה לליאון, בו כתב כי "משה ליאון הוא איש עשייה בעל ניסיון ניהולי עשיר ומוצלח ואיש חסד, שבוודאי ידע לנהל את העיר כראוי ולהצדיעה קדימה".

עוד הוסיף פייגלין: "משה ליאון הוא נציג המשלב כשרון מעשי יחד עם חזון היונק משורשי המסורת והתרבות היהודית, הוא הנציג הראוי ביותר לניהולה של העיר שהיא מרכז העולם האמוני". את המכתב סיים פייגלין בקריאה להצביע עבור משה ליאון, "המועמד האמוני לראשות העיר ירושלים" כלשונו.

תמיכה זו, מתווספת לשורה ארוכה של תומכים מהליכוד-ביתנו, ביניהם שר הפנים, גדעון סער, שר התקשורת גלעד ארדן, יו"ר מזכירות הליכוד ושר התחבורה ישראל כץ, יו"ר מרכז המפלגה דני דנון, יו"ר לשכת הליכוד וסגן שר החוץ זאב אלקין, השר לעניינים אסטרטגים, יובל שטייניץ, שר התיירות- עוזי לנדאו, שר האנרגיה וסגן רוה"מ סילבן שלום, סגן השר אופיר אקוניס, סגנית יו"ר הכנסת גילה גמליאל, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, סגנית שר הפנים- פאינה קירשנבאום והשר לבטחון פנים - יצחק אהרונוביץ.