פייגלין על תוצאות הפריימריז: ניצחנו

ראש חטיבת "מנהיגות יהודית" זכה ל-24% תמיכה מכלל המצביעים בבחירות הפנימיות לראשות הליכוד. "עשינו את הבלתי יאומן ושיפרנו את מקומנו בליכוד", טען פייגלין

חדשות כיפה אורי פולק 01/02/12 09:32 ח בשבט התשעב

פייגלין על תוצאות הפריימריז: ניצחנו
יחצ, צילום: יחצ

הבחירות הפנימיות לראשות מפלגת הליכוד ננעלו אמש (ג') בשעה 23:00, עם שיעור הצבעה של כ-46%. ראש הממשלה בנימין נתניהו זכה לתמיכתם של 74% מן המצביעים, זאת לעומת 24% שהצביעו עבור ראש חטיבת "מנהיגות יהודית" במפלגה, משה פייגלין.

בנאומו בגני התערוכה בתל אביב הודה ראש הממשלה לקהל בוחריו. "זה איננו מובן מאליו שרבבות-רבבות מגיעים במהלך יום עבודה וגם יום לימודים, כשלא הוכרזו בחירות במסגרת ארצית כוללת. אמרו להם שאין טעם להצביע כי התוצאה ברורה, ובכל זאת באתם, יצאתם מהבתים, הצבעתם - וזה מאוד מרשים. היום הליכוד האמיתי ניצח. הוכחנו שכוחנו באחדותנו. נמשיך במנהיגות אחראית להוביל בחינוך, בכלכלה ובביטחון למען כל אזרחי מדינת ישראל", אמר נתניהו.

מנגד, גם פייגלין הכתיר את התוצאות כהישג. "עשינו את הבלתי יאומן בתנאים שאותם הציב בפנינו ראש הממשלה - שיפרנו את מקומנו בליכוד. מבחינתנו מדובר בניצחון".

במטה פייגלין ציינו כי "בהצבעת רבת משתתפים הוכיחו רבע מחברי הליכוד בכל אתר ואתר ברחבי הארץ, כי הם מאמצים את הדרך אותה מתווה משה פייגלין. משה פייגלין משה מברך את כל חברי הליכוד ומודה בחום לפעילים ולמתנדבים שאפשרו להגיע להישג המדהים הזה שהושג בתנאים כמעט בלתי אפשריים".